۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۴۴۹۶۱۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

پیام غدیر به افکار عمومی عرضه شود

نماینده ولی فقیه در لرستان به مردمی برگزار شدن جشنهای غدیرتأکید کرد و گفت: با همکاری دستگاههای اجرایی پیام غدیر باید به افکار عمومی عرضه شود.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه های دهه امامت و ولایت که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با گرامیداشت دهه ولایت، گفت: جشن های دهه امامت و ولایت با همکاری و تعامل دستگاه ها باید باشکوه برگزار شود.

وی با تأکید بر ضرورت تببین فرهنگ غنی غدیر، افزود: غدیر واقعه ای بود که پیامبر(ص) با تعیین امام مسیر حرکت امت اسلامی را مشخص کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه اگر واقعه غدیر نبود اثری از اسلام باقی نمی ماند، عنوان داشت: واقعه غدیر موجب گسترش و نفوذ اسلام شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به واقعه غدیر، خاطرنشان کرد: در حادثه غدیر دشمنان اسلام دچار یأس و ناامیدی شدند.

وی به ضرورت مشارکت دستگاه های اجرایی در برگزاری جشن غدیر اشاره کرد و اظهار داشت: این جشن باید باشکوه برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به فعالیت بنیاد غدیر برای معرفی و ترویج فرهنگ غدیر، تأکید کرد: با برنامه ریزی دقیق در این بنیاد باید تلاش شود تا جشنهایی درخور مقام آن حضرت برگزار شود.

وی با تأکید بر اینکه پیام غدیر باید به افکار عمومی منتقل شود، بیان داشت: جشنهای دهه امامت و ولایت باید به صورت مردمی برگزار شود و مردم با مضامین و پیامهای غدیر آشنا شوند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان تأکید کرد: در برگزاری باشکوه جشنهای دهه غدیر باید همه دستگاههای اجرایی نقش و حضوری پررنگ و اثرگذار داشته باشند./9459/202/ب2

ارسال نظرات