۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۴۴۹۶۱۱
حجت الاسلام رضوی مهر:

شبکه های مجازی باید محملی برای ترویج معارف مهدوی باشد/ آل سعود از ترویج تفکر مهدویت واهمه دارد

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم گفت: امروز شبکه های اجتماعی به دنبال تحریف مهدویت در جهان هستند و باید دانست که شبکه های اجتماعی وقتی ارزش دارند که در طول ارزشهای اسلامی باشند و وقت آن رسیده که شبکه اجتماعی ایرانی اسلامی در کشور ایجاد شود.
رضوی مهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر، نایب رییسه مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه در مراسمی که پیش از ظهر امروز در میدان باباطاهر همدان برگزار شد با اشاره به جایگاه مهدویت در جامعه، گفت: متأسفانه بحث مهدویت در حاشیه علوم حوزوی قرار گرفته است و این مشکلی است که بر سر راه علم و تفسیر و اخلاق نیز وجود دارد.

وی با اشاره به ضرورت روشنگری در این زمینه، ابراز داشت: باید در رسانه ملی افرادی از حوزه و دانشگاه بنشینند و مسأله مهدویت را برای مردم به طور دقیق و کارشناسی شده تبیین کنند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به این مطلب که همه امامان با شمشیر جهل و غرور مردم زمانه خود شهید شده اند، ابراز داشت: امروز خداوند برای مأمومین فرصتی ایجاد کرده است تا افراد خود را از حیث علمی و اخلاقی بارور سازند تا افتخار حضور در رکاب منجی عالم بشریت را داشته باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز باید با عقائد انحرافی در زمینه مهدویت مبارزه کرد و عقائدی چون حضور امام در مثلث برمودا و امثال آن باید از میان برچیده شود.

حجت الاسلام رضوی مهر تصریح کرد: امام زمان(ع) فقط برای شیعیان و اهالی مسجد نیست، بلکه ایشان امام تمام جهانیان است که همه افراد جهان را به ندای لا اله الا الله دلالت می دهد.

وی افزود: اگر آل سعود نام کشور حجاز را به سعودی تغییر داده و قطیف و احصا را محاصره کرده است و زندان هایشان از پیروان مکتب اهل بیت(ع) و امام زمان(عج) موج می زند به این دلیل است که می دانند که اعتقاد و گسترش فرهنگ انتظار پایه های سلطنت زر، زور و تزویر را نابود خواهد کرد.

مشاور سازمان اوقاف در حوزه های علمیه تأکید کرد: عشق به مهدویت سبب شده است که از افرادی از اقصی نقاط جهان برای دفاع از حریم آل الله در عراق و سوریه حضور یابند و اسلام ناب را در جهان طنین افکن کنند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران دنباله بعثت، غدیر و عاشورا و مقدمه ظهور است، از این رو می بینیم که مسأله رهبری جامعه اسلامی از امری عقلانی فراتر رفته و به شکلی ماورایی تمام دشمنان اسلام را زمین گیر کرده است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به بعثت، غدیر، عاشورا و ظهور، گفت: این چهار واقعه نقطه عطف تاریخ بشریت است و امروز اگر آمریکا فرقه داوودیه را که شباهتی به اعتقادات مهدویت دارد در عصر حقوق بشر به خاک و خون می کشد، نشان از ضعف آنها در برابر مکتب مهدویت است.

وی گفت: امروز شبکه های اجتماعی به دنبال تحریف مهدویت در جهان هستند و باید دانست که شبکه های اجتماعی وقتی ارزش دارند که در طول ارزش های اسلامی باشد و وقت آن رسیده که شبکه اجتماعی ایرانی اسلامی در کشور ایجاد شود.

حجت الاسلام رضوی مهر در پایان ابراز داشت: نقص و کج سلیقگی خود را نباید به امام زمان(عج) نسبت دهیم و مردم فرق خائن و خادم را خوب می شناسند./979/202/ب2

ارسال نظرات