۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۷
کد خبر: ۴۴۹۲۹۶
آیت‌الله محمودی خطاب به ورزشکار محجبه ورامین:

حجاب برتر افتخار شما را دو برابر می‌کند

امام جمعه ورامین خطاب به سرمربی ورامینی کشتی آلیش، گفت: حجاب برتر و مزین بودن شما به چادر افتخار شما را دو برابر می‌کند.
محمودی

به گزارش خبرگزاری رسا، ندا خانی سرمربی ورامینی کشتی آلیش که با پشتکار و تلاش‌های بی‌شائبه و به همت ورزشکاران ایران اسلامی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی جهان شد، بعدازظهر امروز با آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه ورامین دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله محمودی گلپایگانی در این دیدار خطاب به ندا خانی سرمربی ورامینی کشتی آلیش اظهار داشت: حجاب برتر و مزین بودن شما به چادر افتخار شما را دو برابر می‌کند.

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز طی سخنانی در این دیدار گفت: تبریک به شما و همه عزیزان در عرصه ورزش عرض می‌کنم، امروز در سطح شهرستان چهره‌ های شاخص و ارزشمندی داریم که پرچم ایران و ورامین را به‌عنوان شهری که فرهنگ و قابلیت دینی بسیاری دارد در دنیا برافراشته کردند.

وی افزود: امروز بحمدالله در عرصه‌های گوناگون ورزشی شاهد شکوفایی هرچه بیشتر جوانان این منطقه هستیم و امیدواریم شاهد توفیقات بیشتری در رشته‌های مختلف ورزشی برای بانوانمان باشیم و بتوانند برای کشور و جامعه خود افتخار کسب کنند.

امام جمعه موقت ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد: این افتخارات می‌توانند چه برای خواهران چه برادران در عرصه ورزش و همچنین اخلاق الگو باشند./101/813/ب1

ارسال نظرات