۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۴۴۹۰۶۳
مدیر شبکه قرآن و معارف خبر داد؛

استقبال 6 میلیونی مردم از طرح قرآنی 1450

مدیر شبکه قرآن و معارف گفت: طرح قرآنی 1450 در حوزه‌های مختلف افزون بر 6 میلیون مخاطب پیگیر داشت.
محمدزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف امروز در مراسم اختتامیه طرح قرآنی 1450 که در سالن‌ همایش‌های صداوسیما برگزار شد، گفت: برگزاری اختتامیه طرح قرآنی 1450 و هم‌زمان شدن آن با شب و روز عرفه را به فال نیک می‌گیریم.

وی با خوش‌آمد گویی به مهمانان حاضر در مراسم، عنوان کرد: سوره حدید با بیست نام زیبای خداوند همراه است که باب تسبیح و شناخت پروردگار را برای همه ما گشوده و لازم است هم‌زمانی این مراسم با شب عرفه را گرامی بداریم.

مدیر شبکه قرآن و معارف با تشکر از همه خانواده‌های شرکت‌کننده در طرح قرآنی 1450، اظهار داشت: تمام خانواده‌هایی که در این طرح شرکت کرده و بر امر حفظ، روخوانی، روان‌خوانی، تجوید و مفاهیم قرآنی سوره حدید پرداختند به‌نوعی مطالبات رهبر معظم انقلاب را به اجرا گذاشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

محمد زاده افزود: میلیون‌ها آیه که از سوی رسانه‌ها در سطح کشور منتشر شد، یک فضای قرآنی را به وجود آورده و به خانواده‌ها صفا و طراوت بخشید.

وی با اشاره به برگزاری سه جشنواره جمع خوانی قرآن کریم، عکاسی و خوشنویسی، در کنار آموزش‌های مختلف طرح قرآنی 1450، بیان داشت: امسال به فضل الهی و با تلاش همکاران ارزش‌افزوده این طرح نسبت به سال گذشته برگزاری این جشنواره‌ها با محوریت سوره حدید بود.

مدیر شبکه قرآن و معارف با اشاره به اهداف این طرح ابراز کرد: این طرح در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها برگزار شد که در حوزه‌های مختلف افزون بر 6 میلیون مخاطب پیگیر داشت و این عدد صرفاً برای مخاطبان پیگیر است.

محمد زاده از برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی در این طرح خبر داده و گفت: برگزاری 16 هزار کلاس آموزشی به‌صورت حضوری به همت مؤسسات مشارکت‌کننده در طرح از دیگر نقاط قوت این طرح بود، که افزون بر آن مخاطبان از طریق برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی و مسابقات پیامکی در طرح شرکت داشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت پرشور و مؤثر مردم در بخش‌های مختلف این طرح سبب رشد این دوره نسبت به گذشته شد./202/807/ب1

ارسال نظرات