۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۴۴۹۰۰۳
با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین صورت گرفت؛

رونمایی از سامانه ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی دادگستری

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار با معاون قوه قضائیه و رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات این قوه، از سامانه ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی دادگستری رونمایی کرد.
عابدینی عابدینی عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت السلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین امروز در مراسمی که با حضور حجت‌الاسلام‌ شهریاری، معاون قوه قضائیه و رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات این قوه، همتی استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رییس کل دادگستری، دادستان و جمعی دیگر از مسؤولان و مدیران استان قزوین که در سالن اجتماعات دادگستری قزوین برگزار شد از سامانه ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی دادگستری رونمایی کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در این مراسم با بیان این‌که وجه مشترک رسالت همه انبیای الهی دعوت به عبادت و بندگی بوده، اظهار کرد: خداوند، پیغمبران و کتاب‌های آسمانی را نازل کرده تا مردم با اراده خودشان متحول شده و در مسیر تحقق قسط و عدل قرار گیرند.

امام‌جمعه قزوین در ادامه افزود: اگر مردم با اجبار به سمت قسط و عدل هدایت شوند با کرامت انسان در تضاد است و اگر مردم در مسیر عبادت و بندگی قرار گیرند، خودشان به سمت قسط و عدل حرکت کرده و نیازی به اجبار نیست.

وی در پایان گفت: باید خروجی طرح‌هایی که در این حوزه به بهره‌برداری می‌رسد، امنیت، آسایش و آرامش بیشتر برای مردم باشد، زیرا امنیت شهرها یکی از جدی‌ترین مباحث مطرح شده در قرآن است./873/203/ب2

 

ارسال نظرات