۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۴۴۸۹۳۱
آیت الله خاتمی:

هرگونه انفعال در برابر رژیم سفاک سعودی خلاف تدبیر ولایت است

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان این که هرگونه انفعال در برابر خونخواران رژیم سفاک سعودی خلاف تدبیر ولایت است، تأکید کرد که مصلحت همه مردم و مسؤولان این است که با جلادان سعودی با قاطعیت برخورد کنند.
آیت الله خاتمی

آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به پیام اخیر رهبر معظم انقلاب به مسمانان جهان و حجاج گفت: بر اساس قانون اساسی و موازین شرعی در عرصه مسائل کلان سیاست داخلی و خارجی تدبیر مقام معظم رهبری قانون است.

وی افزود: بیانیه شدید اللحنی که رهبر معظم انقلاب به مسلمانان و حجاج صادر کردند بسیار به بیانات امام راحل عظیم الشأن پس از فاجعه جمعه خونین سال 66 شبیه بود و حجت در این عرصه تمام شد، هرگونه انفعال در برابر خونخواران رژیم سفاک سعودی خلاف تدبیر ولایت است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه تأکید کرد: مصلحت همه مردم و مسؤولان این است که با جلادان سعودی با قاطعیت برخورد کنند.

وی ادامه داد: معنای پیام بسیار زیبا، قاطع، تجلی بخش «اشداء علی الکفار» رهبر معظم انقلاب این است که انعطاف، سازش و همراهی با جنایتکاران سعودی معنایی ندارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به خروجی پیام قاطعانه رهبر معظم انقلاب ادامه داد: نکات رهبر معظم انقلاب تنها یک بیانیه سیاسی نبود بلکه بیان قاطع موضع نظام اسلامی بود./1323/302/ع

ارسال نظرات