۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۴۴۸۱۰۴
با حضور پرشور عاشقان آل الله؛

شهید مدافع حرم اهل بیت در پاکدشت تشییع شد

آئين تشييع و خاكسپاري شهید حسن حسنی از شهداي مدافع حرم تيپ فاطميون در پاكدشت با حضور پر شور شهروندان برگزار شد.
شهید مدافع حرم پاکدشت حسن حسنی شهید مدافع حرم پاکدشت حسن حسنی شهید مدافع حرم پاکدشت حسن حسنی شهید مدافع حرم پاکدشت حسن حسنی شهید مدافع حرم پاکدشت حسن حسنی شهید مدافع حرم پاکدشت حسن حسنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، آئین تشییع پیکر شهید مدافع حرم شهید حسن حسنی در شهرستان پاكدشت ظهر امروز با حضور گسترده بسيجيان، روحانيان، خانواده معظم شهدا و ديگر شهروندان اين شهرستان از محل مسجد جامع شریف آباد برگزار شد.

در این مراسم پیکر مطهر شهید حسن حسنی از شهدای مدافع حرم که از اتباع کشور افغانستان و عضو تیپ فاطمیون بود با حضور پرشور و باشکوه مردم تشییع شد.

تشییع‌کنندگان در طول مسیر با سر دادن شعارهایی همچون "لبیک یا حسین"، "لبیک یا زینب(س)" و "کجایید ای شهیدان خدایی" ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا بر ایستادگی پای ارزش‌های دین مبین اسلام و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تأکید کردند.

حاضران همچنین با سردادن شعارهای ضد استکباری نفرت و انزجار خودشان را نسبت به مستکبران و گروه‌های تروریستی تکفیری و داعش اعلام کردند.

پس از تشییع این کبوتر سبک بال، تشييع كنندگان به امامت امام جمعه پاكدشت بر پیکر پاک این شهید نماز اقامه كردند.

پیکر این شهید سر انجام در قطعه شهدای مدافع حرم گلزار شهدای شریف آباد شهرستان پاکدشت به خاک سپرده شد.

گفتني است این شهید مدافع حرم در دفاع از حریم اهل بیت (ع) و در استان حلب سوریه در جریان مقابله با گروهک های تروریستی و تکفیری به شهادت رسید.

این شهید 23 ساله به همراه سه خواهر خود ساکن روستای عبدل آباد بخش شریف آباد شهرستان پاکدشت بوده و پدر وی نیز ساکن افغانستان است.

پاکدشت 32 شهید و چندین جاوید الاثر را در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) تقدیم انقلاب کرده است.

قابل ذکر است حسن حسنی سی و دومین شهید مدافع حرم پاکدشتی می باشد و از این حیث پاکدشت در استان تهران پیشتاز است.

لازم به ذکر است مراسم بزرگداشت این شهید روز جمعه 19 شهریور ماه از ساعت 10 تا 14 در حسینیه فاطمه الزهرا(س) روستای عبدل آباد پاکدشت برگزار می شود./202/804/ب1

ارسال نظرات