۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۴۴۷۴۹۰
همزمان با سراسر کشور؛

‌آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه از فیضیه قم کلید خورد

همزمان با مدارس علمیه سراسر کشور، مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه، با سخنرانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی و با حضور مدیران، استادان، طلاب و روحانیان در مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد.
آغاز سال تحصیلی، طلاب، درس و بحث

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،  مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه در سال 9۶-9۵ ، امروز 13 شهریور ماه با سخنرانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید، آیت الله رضا استادی، دبیر شورای عالی حوزه های علمیه و آیت الله علیر اعرافی، مدیر حوزه های علمیه در مدرسه علیمه فیضیه قم برگزار شد.

براساس این گزارش، در این مراسم نمایندگان بیوت مراجع، علما، اعضای شورای عالی، اساتید، اعضای جامعه مدرسین حوزه، اعضای خبرگان رهبری، فضلا و طلاب حضور داشتند.

این گزارش حاکی است، دروس مدارس علمیه در سراسر کشور از 14 شهریور ماه به صورت رسمی آغاز خواهد شد، اما افتتاحیه سال تحصیلی در شهرهای مختلف متفاوت خواهد بود که طبق برنامه اعلام شده در حوزه علمیه تهران این مراسم روز سه شنبه 16 شهریور ماه انجام خواهد گرفت.

همچنین مراسم افتتاحیه سال تحصیلی در برخی استان ها به دلیل تفاوت آب و هوا، زودتر برگزار شده است و در برخی استان ها نیز در روزهای آینده برگزار خواهد شد؛ البته زمان برگزاری دروس در مدارس علمیه از همان 14 شهریور ماه کلید خواهد خورد.

مراسم آغاز سال تحصیلی 96-95 مدرسه علمیه مروی تهران، نیز  چهارشنبه 10شهریور، با حضور شخصیت های و مسئولان حوزوی، در محل این مدرسه علمیه در بازار مروی تهران برگزار شد./917/پ202/س

ارسال نظرات