۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۴۴۷۳۵۳
آیت الله محمدی ری شهری:

بقاع متبرکه پایگاه های تثبیت نظام اسلامی هستند

تولیت آستان مقدس علوی بقاع متبرکه را مطابق با بیان رهبر معظم انقلاب، قطب های فرهنگی کشور خواند و گفت: بقاع متبرکه کشور پایگاه های تثبیت نظام محسوب می شوند.
آیت الله محمدی ری شهری آیت الله محمدی ری شهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تربت حیدریه، آیت الله محمد محمدی ری شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، ظهر امروز در حاشیه سفر به خراسان رضوی از بقعه متبرکه بی بی حسنیه در شهرستان تربت حیدریه بازدید کرد.

تولیت آستان مقدس علوی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران بقاع متبرکه را مطابق با بیان مقام معظم رهبری، قطب های فرهنگی کشور خواند و گفت: بقاع متبرکه پایگاه های تثبیت نظام هستند.

هدف از بازدید بقاع متبرکه ترویج پایگاه های دینی و فعالیت های پژوهشی است

وی افزود: هدفمان از این بازدید و دیگر بازدیدها از بقاع و امامزادگان استانهای مختلف کشور ترویج پایگاه های دینی و تقویت فعالیت های پژوهشی است.

آیت الله محمدی ری شهری با بیان این که باید بقاع متبرکه را به لحاظ معنوی به شکوفایی عمیق تری برسانیم، تصریح کرد: باید با مدیریت و برنامه ریزی شایسته در انجام برنامه های فرهنگی و مذهبی موثر و مستمر در این مراکز کوشش بیشتری کنیم.

تولیت آستان مقدس علوی پس از بازدید از بقاع متبرکه جنوب خراسان رضوی و بی بی حسنیه تربت حیدریه ظهر امروز این شهرستان را به مقصد نیشابور ترک کرد./864/203/ب2

ارسال نظرات