۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۴۴۷۱۱۷
ظهر امروز صورت گرفت؛

دیدار آیات علوی بروجردی و اشرفی شاهرودی در مشهد

آیت الله علوی بروجردی با حضور در مرکز تحقیقات اسلامی آیت الله اشرفی شاهرودی با وی دیدار و گفت و گو کرد.
دیدار آیت الله بروجردی با آیت الله اشرفی دیدار آیت الله بروجردی با آیت الله اشرفی دیدار آیت الله بروجردی با آیت الله اشرفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله محمدجواد علوی بروجردی، تولیت مسجد اعظم قم و نوه مرحوم حضرت آیت الله بروجردی ظهر امروز با حضور در مرکز تحقیقات اسلامی آیت الله مصطفی اشرفی شاهرودی با وی دیدار و گفت و گو کرد.

در ابتدای این دیدار آیت الله علوی بروجردی از نحوه فعالیت مرکز تحقیقات اسلامی پرسش کرد که گزارشی مختصر از سوی یکی از مسؤولان مرکز تحقیقات اسلامی ارائه شد، پس از آن آیت الله اشرفی شاهرودی از فعالیت مسجد اعظم، کتابخانه و مدرسه آیت الله بروجردی سؤال کرد که آیت الله علوی بروجردی به تشریح فعالیتهای مراکز نام برده پرداخت.

در ادامه آیت الله علوی بروجردی با اشاره به برگزاری روزانه بیش از 260 درس و حضور 9 هزار طلبه از تجهیز کتابخانه و نیز ایجاد بخش مرکز اسناد در جمع آوری و مستندسازی نامه های آیت الله بروجردی با شخصیتهای مطرح در زمان خود خبر داد و روند بازسازی مسجد اعظم، شبستانها، کتابخانه و مدرسه آیت الله بروجردی را تشریح کرد.

در پایان جلسه بحث علم رجال مطرح شد و از منهج رجال و سبک شناسی و فعالیتهای روایی و مکتبی اصفهان، قم و نجف حرف به میان آمد.

گفتنی است پیش از این حضرات آیات مکارم شیرازی و سبحانی و آیات سیدعلی میلانی، هادوی تهرانی و چند تن دیگر از علما با حضور در مرکز تحقیقات اسلامی آیت الله اشرفی شاهرودی با وی دیدار و گفت و گو داشتند./202/933/ب1

ارسال نظرات