۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۴۴۶۸۴۸
غفازی:

فضای پژوهشی و تألیفی ما در موضوع ولایت فقیه کمرنگ است

نویسنده کتاب «از نیمه خرداد» با اشاره به موضوع ولایت فقیه، گفت: متاسفانه در آثار پژوهشی و تألیفی چند سال اخیر موضوع ولایت فقیه کمتر مورد عنایت قرار گرفته است.
کتاب از نیمه خرداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مصطفی غفاری نویسنده کتاب «از نیمه خرداد» ظهر 9 شهریور در فرهنگسرای انقلاب اسلامی در آیین رونمایی کتاب «از نیمه خرداد»، گفت: سعی و همت بنده در تالیف کتاب «از نیمه خرداد» بر آن بوده است تا صخره‌ای شکافته شود و راه برای پژوهش‌های بعدی و موفق‌تر هموار شود.

وی افزود: در طول یک سال و اندی تالیف کتاب «از نیمه خرداد» مرکز پژوهش‌ انقلاب اسلامی بیشترین حمایت را انجام داد و این اموضوع سبب شد تا بهترین خروجی اتفاق بیفتد.
غفاری با اشاره به کتاب «از نیمه خرداد»  بیان داشت: این کتاب در نوع خودش کار اولی به شمار می‌آید و مولفان و ناشران بیشتری می‌توانند با آثار بعدی نواقص را جبران کرده و موارد بیشتری را در موضوع کتاب اضافه کنند.

نویسنده کتاب «از نیمه خرداد» درباره اندیشه‌های رهبری، ابراز کرد: سعی شخص بنده این بوده است تا بتوانم اندیشه‌های فکری و سیاسی رهبر معظم انقلاب اسلامی را در قالب کلمات برای نسل جوان امروز معرفی کنم.

وی گفت: انسانهای بزرگی در کشور عزیزمان داریم و بزرگی آنها باید بر اساس معرفتی که دارند باید جامعه معرفی شوند، اهمیت افراد بزرگ در کشور و استفاده از تجارب آنان باید مد نظر نویسندگان قرار بگیرد.

غفاری با اشاره به موضوع کتاب، یاد آور شد: متاسفانه در فضای نشر کتابهایی با موضوع ولایت فقیه کمتر دیده می‌شود که این موضوع می‌تواند اثرات و لطمات جبران‌ناپذیری را در جامعه به همراه داشته باشد.

نویسنده کتاب «از نیمه خرداد» تاکید کرد: خلأهایی در شناخت ابعاد و ویژگیهای، شخصیت  سیاسی رهبر معظم انقلاب اسلامی درکشور دیده می‌شد که در نگارش کتاب سعی شده است به طور اهم به آن پرداخته بشود.

غفاری با اشاره به نویسندگان و نخبگان، گفت: در نگارش کتاب «از نیمه خرداد» نویسندگان و نخبگان فرهنگی بسیاری صمیمیانه با ما همکاری کردند تا تصویری روشن از اندیشه‌های رهبری برای نسل جوان پدیدار شود.

نویسنده کتاب «از نیمه خرداد» در پایان گفت: منبع اصلی محتوای کتاب «از نیمه خرداد» ادبیات سیاسی رهبران انقلاب اسلامی ایران بوده است که این کتاب سعی کرده است بخشهایی از این ادبیات را به تصویر بکشد./202/856/ب1

ارسال نظرات