۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۴۴۶۷۶۴
رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل:

وحدت و همدلی زمینه ساز پیشرفت و تعالی نظام اسلامی است

رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل گفت: همه ما باید عهد بندیم هیچ زمانی سست نشده و اختلاف را در جامعه ایجاد نکنیم و وحدت و همدلی را به عنوان عاملی در راستای تحقق پیشرفت و تعالی نظام اسلامی به کار گیریم.
رییس اداره اوقاف آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام رسول علیخانی، رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل امروز در مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر که در حوزه علمیه حضرت ابالحسن(ع) آمل برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) در طول مدیریت و رهبری از تمام دولت ها حمایت می کردند و این مدیران در خط مقدم کار اجرایی بودند.

وی با بیان این که همه ما وظیفه داریم از دولتمردان و مدیران اجرایی حمایت داشته باشیم، گفت: امروز سربازان تنگه احد نظام اسلامی هستیم و خداوند متعال به مدیران اجرایی توفیق داد تا در این مسیر قدم برداریم که افتخاری بالاتر از این نیست.

حجت الاسلام علیخانی با اشاره به این که نباید در جامعه سیاه نمایی داشته باشیم، افزود: توانستیم با انقلاب اسلامی بخشی از قرآن کریم را مصداق عینی بخشیم، این کتاب نورانی به دست ما در حال عینیت یافتن است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه آمل تصریح کرد: ضرورت دارد مراقب نفوذ دشمنان بوده و هوشیاری لازم را داشته باشیم که مورد توجه مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: همه ما باید عهد بندیم هیچ زمانی سست نشده و اختلاف را در جامعه ایجاد نکنیم و وحدت و همدلی را به عنوان عاملی در راستای تحقق پیشرفت و تعالی نظام اسلامی به کار گیریم.

حجت الاسلام علیخانی افزود: زمانی اختلاف در جامعه اسلامی ایجاد شود همه ضرر می کنند که باید مراقبت های شایسته ای صورت دهیم که اگر دودستگی و اختلاف در جامعه باشد مورد رضایت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نیست.

رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل تصریح کرد: ضرورت دارد وقتی می خواهیم قضاوت کنیم علم و دانش آن را داشته باشیم و نباید کاری صورت دهیم رذایل اخلاقی در جامعه رواج پیدا کند.

وی اظهار داشت: فرهنگ در جامعه مظلوم است که همه باید ساختارهای فرهنگ را یاد بگیرند که مقوله ای اثرگذار و ارزشمند است و ضرورت دارد به آن توجه شود.

حجت الاسلام علیخانی افزود: هر فردی اگر خود را به عنوان سرباز تنگه احد بداند جامعه ما در مسیر سلامت قرار می گیرد که باید تکالیف و رسالت خود را به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است انجام دهیم.

احمد منفرد، فرماندار ویژه آمل نیز در این مراسم اظهار داشت: به حول قوه الهی کشور عزیز ایران اسلامی با رهبری و هدایت مقام معظم رهبری تبدیل به جزیره ثبات و آرامش شده است.

وی با اشاره به هفته دولت، تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر در مسیر نیکی قرار گرفتند و وظیفه داریم سیره ارزشمند و متعالی این عزیزان را به نحوی شایسته تبیین کنیم.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: این عزیزان دریایی از معرفت، کمالات و سجایای اخلاقی بودند که ضرورت دارد قدردان تلاش ها و خدمات ارزشمند این شهدای گرانقدر ایران اسلامی باشیم.

منفرد افزود: هفته دولت فرصتی است تا دولت بیاید از این زمان استفاده کرده و عملکرد خود را برای مردم بیان کند تا مردم از خدمات صورت گرفته اطلاع لازم را پیدا کنند.

فرماندار ویژه آمل بیان داشت: شهیدان رجایی و باهنر ساده زیستی را سرلوحه امور خود قرار دادند که هیچ زمانی رسالتشان را فراموش نکرده و در ادبیات گفتاری آنان نیز تغییری وجود نداشته است.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد بدانیم نظام اسلامی مرهون خون های پاک بزرگمردانی است که در این کشور در کمال آرامش و آسایش قرار داریم و نیاز است معرفت بزرگان خود را تبیین و تشریح کنیم و قدردان این عزیزان باشیم.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: درایت و تیزبینی رهبری معظم انقلاب اسلامی زمینه ساز امنیت نظام اسلامی است که امید داریم کشورمان همواره در مسیر عزت و اقتدار قرار داشته و بتواند موفق و سربلند باشد.

گفتنی است، مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر با حضور پرشور طلاب حوزه علمیه و مدیران شهری برگزار شد./1314/202/ب2

ارسال نظرات