۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۴۴۶۷۳۲
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

تفکر انقلابی بهترین راه مقابله با توطئه ها و هجمه های دشمنان است

عضو شورای حوزه علمیه مازندران تفکر انقلابی را بهترین راه مقابله با توطئه ها و هجمه های دشمنان دانست و گفت: اگر این تفکر ارزشمند در میان مدیران و مسؤولان کشورمان حاکم نباشد به حتم در برابر زیاده خواهی های دشمنان سر تعظیم فرود خواهند آورند.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در نکا، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در مراسم کارمندان و مديران نمونه ادارات نکا، اظهار داشت: شهيدان رجايي و باهنر دو يار صديق انقلاب و دفاع از ارزش هاي اسلامي بودند كه عمر با بركتشان را براي حفظ اسلام و خدمت به خلق صرف كردند.

وي گفت: برای كمك به دين و تلاش براي گسترش بيداري اسلامي در جهان همه ما موظف به كمك به دين اسلام هستيم و بايد به دور از جناج بندي ها و سياست بازي ها براي دفاع از دين و نجات آن تلاش كنيم چرا كه فتنه ها و توطئه هاي مختلفي عليه دين اسلام در حال شكل گيري است كه مقابله با آن نيازمند بصيرت است.

امام جمعه نکا خاطرنشان کرد: اينكه امروز بگويي دولت مظلوم واقع شده است، شايد حرف مناسبي نباشد چرا كه دولت از حمايت هاي مختلف رهبري برخوردار است و پشتوانه محكم رهبري دارد و تنها نيست.

حجت الاسلام لائینی گفت: در نظام ما رهبري در رأس نظام است و همه ما و همه مسؤولان بايد در راستاي فرمايشات رهبري گام برداريم و تلاش كنيم تا سعادت و جاودانگي نصيب حالمان شود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بيان اين كه امام خمینی(ره) فرمودند که باید مسؤولان عملکرد خود را به مردم ارائه دهند تا مردم رشد و توسعه را لمس کنند، يادآور شد: خدمت به مردم مهم ترين وظيفه اي است كه بر عهده مسؤولان نهاده شده است و بايد با همه توان در اين راستا اقدام شود.

امام جمعه نکا گفت: دولتمردان و مسؤولان پاسخگويي به مردم را در اولويت كارهاي خود قرار داده و مديران، كاركنان را به پاسخگويي به مردم ترغيب كنند.

حجت الاسلام لائینی با تأکید بر این که مسؤولان نظام، مديران و كاركنان بايد تراز، الگو و مقتداي جامعه باشند، تصریح کرد: یک مدیر در جامعه اسلامی باید با رعايت حق و حقوق در جامعه براي گره گشايي از مردم كار كنند.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که امروز کشورمان بیش از هر زمان دیگری نیازمند مدیران انقلابی و ارزشی است، خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمن به دنبال نفوذ به کشور است تنها تفکر انقلابی و ارزشی می تواند جلوی این نفوذ را بگیرند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسأله نفوذ دشمن همچنان جدی است و دشمن هیچ گاه دست از دشمنی و نفوذ به کشورمان بر نخواهد داشت، تصریح کرد: نفوذ دشمن با دو حربه فرهنگ و اقتصاد به شدت دنبال می شود و هوشیاری مسؤولان کشور را می طلبد.

حجت الاسلام لائینی با تأکید بر این که ملت ایران هیچ گاه ذلت و خواری را در برابر مستکبران نخواهد پذیرفت، بیان داشت: رمز پیرزوی های 37 ساله نظام اسلامی در برابر دشمنان و بدخواهان نظام ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی های آنها بوده است.

امام جمعه نکا تفکر انقلابی را بهترین راه مقابله با توطئه ها و هجمه های دشمنان دانست و تصریح کرد: اگر این تفکر ارزشمند در میان مدیران و مسؤولان کشورمان حاکم نباشد به حتم در برابر زیاده خواهی های دشمنان سر تعظیم فرود خواهند آورند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که هدف دشمنان جلوگیری از پیشرفت و صدور انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: اما امروز روحیه انقلابی، مقاومت و ایستادگی به سایر کشورهای مسلمان نیز انتقال یافته است و همین مسأله موجب عصبانیت دشمنان شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر اینکه صدور انقلاب اسلامی به جهان پنهان کردنی نیست، گفت: اسلام همچون خورشیدی تابان در جهان پر از ظلمت و استبداد می‌درخشد و نمی‌توان این تجلی نور را پنهان کرد.

وی عزت، اقتدار و امنيت را از دستاوردهاي بزرگ انقلاب اسلامي دانست كه جمهوري اسلامي ايران را به عنوان یك ابرقدرت معنوي در برابر همه قدرت هاي مادي جهان قرار داده و گفت: اتکای جمهوری اسلامی ایران به ایمان، افتخار این نظام مقدس عمل به دستورات الهی است و همه باید با تمام وجود برای تحقق خواست خدا گام بردارند و مجاهت کنند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران حفظ نظام را موضوع اصلی و اساسی در جامعه اسلامی دانست و بر هوشیاری بیشتر مسؤولان و مردم در رفتار ها و گفتارها تاکید کرد و عدم توجه به آن را عامل ورود ضربه دشمن خواند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که بصیرت و ولایت مداری لازمه انقلابی ماندن افراد در نظام است، خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمن برای رسیدن به اهداف خود از هر روزنه ای استفاده می کند تنها راه جلوگیری از نفوذ دشمن حاکم بودن تفکر انقلابی در جامعه است.

فرماندار نکا نیز در این نشست رعايت اخلاق مداری، امانت داری و مسؤولیت پذیری را از خصوصیات بارز کاركنان نظام جمهوري اسلامی ايران دانست و يادآور شد: مدیران و کارمندان دولت باید با گشاده رویی با مراجعان و مردم برخورد کنند و نظم و انضباط را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وي گفت: تكريم ارباب رجوع، كاهش هزينه هاي اضافه، تلاش در انجام وظايف محوله و تقويت مسؤوليت پذيري از مسائل مهمي است كه بايد به دور از دخالت در امور ديگران مورد توجه جدي كاركنان دولت باشد./1317/202/ب2

ارسال نظرات