۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۴۴۶۳۰۵
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

نیاز کشور به مدیرانی همچون شهید رجایی و باهنر ضروری است

رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به ویژگیهای شهیدان رجایی و باهنر، گفت: امروز کشور ما بیش از هر زمان دیگری به مدیران و مسؤولانی چون شهید رجایی و باهنر نیاز دارد.
حجت الاسلام سالاری - نشست هماهنگی هشتم شهریور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی مراسم گرامیداشت شهدای والامقام هشتم شهریور استان خراسان شمالی، با گرامیداشت هفته دولت، این هفته را فرصت مناسبی برای اطلاع‌رسانی خدمات دولت برای مردم و عموم دانست.

وی از شهیدان رجایی و باهنر به‌ عنوان دولتمردان مخلص یاد کرد و افزود: این شهیدان بزرگوار همه وقت و زندگی خود را وقف مردم و محرومان کرده بودند، به همین دلیل نیز نام و یاد آنها در تاریخ این سرزمین ماندگار شد.

حجت‌الاسلام سالاری که رییس ستاد برگزاری مراسم هشتم شهریور استان خراسان شمالی نیز هست، در ادامه با تبیین ویژگی ها و شخصیت کم‌نظیر این دو دولتمرد شهید، مشی و منش آنها را الگوی مناسبی برای مسؤولان و دولتمردان نظام اسلامی دانست.

وی ادامه داد: کار برای رضای خدا، تقوا، اخلاص، مردم‌داری و ولایتمداری از خصایص ارزنده این شهدای بزرگوار بود؛ از این‌ رو امروز همه ما باید از آنها درس گرفته و مشی و روش آنها را ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام سالاری با تأکید بر اینکه باید منش و شیوه شهیدان رجایی و باهنر به نسلهای جدید کشور منتقل شود، خاطرنشان کرد: در واقع امروز کشور ما بیش از هر زمان دیگری به مدیران و مسؤولانی چون شهید رجایی و باهنر نیاز دارد.

وی با اشاره به فاجعه فراموش‌نشدنی هشتم شهریور، خون پاک شهدای گلگون‌کفن انقلاب و شهیدان رجایی و باهنر را بیمه‌کننده انقلاب دانست و اظهار داشت: هر چند ما در این حوادث تروریستی و ناجوانمردانه بهترین و ارزشمندترین نیروهای نظام و انقلاب را از دست دادیم اما نباید فراموش کرد که این خونهای پاک و مطهر، خود عامل بقای این حرکت و نهضت شدند و از سویی چهره ناپاک و پلید منافقان کوردل را به همگان نشان داد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی در ادامه این نشست از اعضا و نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد خواست تا با اطلاع‌رسانی مراسم محوری هشتم شهریور مرکز استان، نقش فعالی در حضور پرشور و باشکوه مردم در این مراسم معنوی داشته باشند.

موسی حاجی‌زاده، فرماندار شهرستان بجنورد هم در این نشست با بازخوانی اندیشه‌های ناب شهید رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت، گام برداشتن دولت در مسیر اهداف شهدای والامقام را افتخارات دولتمردان دانست.

وی با اشاره به نفوذ منافقان به بدنه دولت و مسؤولان در اوایل انقلاب، تلاش منافقان و دشمنان نظام و انقلاب در برهه‌های مختلف را تلاشی کوردلانه و بزدلانه دانست و اظهار کرد: هر چند دشمنان همواره در برابر عظمت روحی ملت ایران خوار و ذلیل شده‌اند اما امروز باید از هر زمان دیگری هوشیاری و دقت نظر داشته باشیم و همواره وحدت و همگرایی را ملاک کار خود قرار دهیم./9314/202//ب2

ارسال نظرات