۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۴۴۶۰۸۹
امام جمعه میناب:

استفاده از منابع موجود در کشور باید در جهت حل مشکلات مردم باشد

امام جمعه شهرستان میناب با تاکید بر اینکه مدیران باید در انجام کارهای خود ایمان و در عمل اقدام فوری داشته باشند، گفت: استفاده از منابع موجود در کشور باید در جهت حل مشکلات مردم باشد.
حجت الاسلام معتمدی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام میرزا حسین معتمدی فر امام جمعه میناب عصر امروز پنجشنبه در دیدار اعضای شورای اداری شهرستان، با بیان اینکه هر دولت باید ویژگیهایی داشته باشد گفت: هر دولت با داشتن ویژگی های خاص خود وپیروی وعمل به دستورات و اجرای مناسب آنها می تواند دارای عملکرد مطلوب وقابل قبولی در جامعه داشته باشد.

وی افزود: استفاده از منابع موجود در کشور باید به صورتی باشد که نفع آن برای مردم بوده و در راستای حل مشکلات مردم حرکت کند.

امام جمعه میناب بیان داشت: وجود برخی از رفتارها و برخوردها نیازمند اصلاح است و رفتار با مردم باید به صورت کریمانه صورت گیرد.

حجت الاسلام معتمدی فر بیان کرد: اگر مدیران در کار خود ایمان داشته باشند و خدمت را با خلوص ایمان انجام دهند کارهای آنها با روش مثبت تری پیش می رود.
 

فرماندار ویژه میناب نیز هفته دولت را فرصتی برای انعکاس دستاوردهای دولت  به مردم دانست و گفت: هفته دولت فرصتی برای جلب رضایت مردم و انعکاس دستاوردهای دولت است.

وی ضمن تشریح برنامه های هفته دولت بیان کرد: در ایام هفته دولت مانند رسوم سابق برنامه هایی وجود دارد که هرساله پروژه هایی در این روز ها به بهره برداری خواهد رسید.

نخعی بیان داشت: این پروژه ها شاید نتواند خواسته های مردم را برطرف سازد اما با بضاعتی که در شهرستان داریم توانسته ایم که خدمات قابل قبولی را اجرا کنیم.

فرماندار میناب گفت: افتتاح این پروژه ها سبب بهرمندی بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مردم به صورت مستقیم و غیر مستقیم می شود.

نخعی عنوان داشت: بیش از ۶۰ پروژه عمرانی در شهرستان میناب در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید که هریک از مدیران با تواناییهای خود سهم بسزایی در افتتاح پروژه ها دارند.

فرماندار میناب گفت: امام جمعه به عنوان بزرگ و ارزشمند شهرستان در یک منطقه می تواند ناظر بر همه امور و با رهنمودهای اندیشمندانه خود گره گشا و کمک بزرگی برای مدیران باشد./202/851/ب1

ارسال نظرات