۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۴۴۵۶۴۹
مدیر مدرسه علمیه جزائریه شوشتر خبر داد؛

پذیرش 20 طلبه در سال تحصیلی جدید/ برپایی نمایشگاه فرهنگی در سطح شهرستان

مدیر مدرسه علمیه جزائریه شوشتر با اشاره به پذیرش 20 نفر در سال تحصیلی جدید، گفت: برنامه هایی برای ارتقای کیفی و علمی این مدرسه در نظر گرفته شده است.
حوزه علمیه

حجت الاسلام حمیدرضا سبزی، مدیر مدرسه علمیه جزائریه شوشتر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، گفت: در راستای ارتقای سطح علمی، تهذیبی و پژوهشی طلاب، جلسه ای با حضور 25 تن از اساتید مدرسه برگزار و در آن برنامه های مدیریت، واحدهای تهذیب، پژوهش و آموزش به اطلاع آنها رسید.

وی اظهار داشت: در این جلسه از اساتید خواسته شد تا با مدیریت و معاونتهای مختلف مدرسه برای ارتقای علمی و کیفی حوزه در زمینه های مختلف همچون بالابردن سطح علمی کلاسهای قرآن، اخلاق و برگزاری کارگاه های علمی برای سال تحصیلی جدید همکاری داشته باشند.

این مقام مسؤول در ادامه سخنان خود با اشاره به تلاشهای صورت گرفته برای ارتقای علمی مدرسه از حیث آموزشی و نحوه تدریس اساتید در سال تحصیلی جدید عنوان کرد: اساتید گرامی همکاری خود را اعلام کردند و به فضل الهی افزون بر کلاسهای ویژه برای ارتقای سطح آموزشی، کلاسهای تهذیبی در زمینه های اخلاق و قرائت قرآن کریم و نیز توجه به کلاسهای مباحثه و تقویت موضوع مباحثه با گروه بندی طلاب در کلاس های مباحثه را  برای سال تحصیلی جدید در نظر داریم.

حجت الاسلام سبزی با اشاره به گذارندن دوره های مختلف پژوهش از سوی معاونت پژوهش ابراز داشت: این معاونت تعدادی از اساتید را به عنوان استاد پژوهشی درنظر گرفته است تا موضوعات پژوهش محوری را در حوزه علمیه پیگیری کنند و همچنین برای رفع مشکلات طلاب در زمینه های گوناگون بنا داریم 2 نفر از اساتید مدرسه را به عنوان استاد مشاور ـ راهنما انتخاب کنیم.

مدیر مدرسه علمیه جزائریه شوشتر با اشاره به پذیرش 20 نفر برای سال تحصیلی جدید اظهار داشت: هم اکنون 12 متقاضی از این تعداد در قم حضور دارند و مابقی در دوره اختباری که در شهرستان و در این ماه برگزار خواهد، شرکت می کنند.

وی در پایان به تلاش برای برگزاری نمایشگاه فرهنگی با توجه به در پیش بودن بازگشایی مدارس در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه دربرگیرنده کتابهای متنوع فرهنگی در زمینه های مذهبی و آموزشی برای خانواده ها از 10 شهریورماه تا 10 مهرماه در مقام عباس شهرستان برگزار خواهد شد که با هدف ارتقای سطح فرهنگی ـ دینی و مذهبی مردم و تشویق مردم به مطالعه و کسب معارف دینی و پوشش نمایشگاه های دینی در سطح شهرستان است./302/9456/ب1

ارسال نظرات