۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۴۴۵۳۵۶
معاون فرهنگی حوزه های علمیه لرستان خبر داد؛

برگزاری دوره های تخصصی تبلیغ ویژه خواهران طلبه

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان از برگزاری دوره های تخصصی تبلیغ ویژه طلاب سراسر کشور خبر داد و گفت: جمعی از طلاب لرستان نیز به این دوره ها اعزام می شوند.
طلاب خواهر

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اهمیت مسأله تبلیغ در بین طلاب، اظهار داشت: دوره های تخصصی تبلیغ از سوی مرکز مدیریت قم برای طلابخواهر سراسر کشور برگزار می شود.

وی محوریت برگزاری دوره تخصصی تبلیغ را فضای مجازی و رسانه، جمعیت، روایتگری سیره شهدا، جبهه و جنگ عنوان کرد.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به اینکه دوره آموزشی تبلیغ با همکاری سازمان بسیج و حوزه های علمیه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: ظرفیت شرکت طلاب لرستانی در این دوره، از سوی مرکز مدیریت قم شش نفر اعلام شده است. 

وی یادآور شد: شرایط شرکت طلاب در دوره آموزشی تبلیغ داشتن سابقه تبلیغ، دارا بودن مدرک حوزوی، گذراندن دوره های مرتبط با موضوعات تبلیغی و داشتن تجربه در زمینه تبلیغ است.

عزیزی با اشاره به اینکه فراخوان معرفی طلاب با شرایط فوق به مدارس علمیه خواهران لرستان اعلام شده است، عنوان داشت: مدارس تا 10 شهریورماه فرصت معرفی طلاب را دارند.

وی در ادامه افزود: طلاب برای شرکت در دوره آموزشی تبلیغ باید به سایت فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان مراجعه و نام نویسی کنند.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به فعالیت 12 مدرسه علمیه خواهران در لرستان اظهار داشت: ظرفیت اعلام شده از سوی مرکز مدیریت قم برای شرکت طلاب در این دوره آموزشی بسیار کم است.

وی گفت: طلاب مدارس علمیه خواهران توانایی بالایی در عرصه تبلیغ دارند و افزون بر مناسبتهای مذهبی در طول سال مشغول فعالیت در عرصه تبلیغ هستند.

عزیزی با بیان اینکه از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه برای طلابی که در عرصه تبلیغ فعالیت دارند دوره های آموزشی برگزار می شود، افزود: هدف از برگزاری این دوره های آموزشی تقویت توانایی تبلیغی طلاب و آشنایی با روشهای نوین تبلیغی است.

گفتنی است، 12 مدرسه علمیه خواهران در سطح دو و سه با ظرفیت بیش از هزار و 400 طلبه در استان لرستان مشغول فعالیت هستند./302/9459/ب1

فاطمه ملکی
ارسال نظرات