۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۴۴۵۲۸۰
صفارهرندی:

دست کشیدن از روحیه انقلابی راه نفوذ دشمن را هموار می‌کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دست کشیدن از روحیه انقلابی را راه نفوذ دشمن خواند و گفت: حفظ مصلحت نظام در حفظ و تقویت روحیه انقلابی است.
محمد حسين صفار هرندي وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمدحسین صفارهرندی، بعداز ظهر امروز، در  نشست سیاسی بصیرتی که درجمع کارکنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزار شد، گفت: در بررسی قراردادهای جدید نفتی باید مصالح نظام در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه دست کشیدن از روحیه انقلابی راه نفوذ دشمن است، تأکید کرد: نباید به بهانه حفظ مملکت هر بار پاره ای از کشور را به دشمن بدهیم.

هم جنس گرایی مغایر با ارزشهای اسلامی است

صفارهرندی دست کشیدن از روحیه انقلابی گری را تحمیل خواسته های دشمن دانست و گفت: افرادی که امروز به بهانه دلسوزی برای نظام می گویند باید از انقلابی گری دست بکشیم، بدانند یکی از شاخصهای دست کشیدن ار روحیه انقلابی گری تن دادن به هم جنس گرایی است.

وی با اشاره به اینکه امروز کشورمان تن به همجنس گرایی نمی دهد و متهم به نقض حقوق بشر شده است، خاطرنشان کرد: باید قاطعانه در برابر آنها موضع بگیریم و بگوییم که همجنس گرایی مغایر با ارزشهای اسلامی و اخلاقی است.

صفارهرندی با بیان اینکه نباید به بهانه کوتاه کردن شر کافرین و سلطه آنان از سر کشور به خواسته های آنان تن بدهیم، افزود: مطمئن باشید که نظام در این وضعیت حفظ نمی شود.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن می خواهد با الفاظ دیپلماتیک از ما باج بگیرد، اظهار داشت: دشمن تصور می کند که ما آنقدر ضعیف شده ایم و هر اندازه ما را تحقیر کند، جرأت موضع گیری علیه آنها را نداریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مخالفت برخی افراد در دفاع از یمن عنوان داشت: اگر نمی توانیم برای دفاع از جبهه مقاومت کاری کنیم، حداقل در مقام عمل می توان از این جبهه دفاع کرد.

وی خاطرنشان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی سد ترس و وحشت در مقابل استبداد و استکبار در کشورهای منطقه از جمله یمن و بحرین شکسته شود./9459/پ202/ج1

ارسال نظرات