۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۴۴۴۶۵۸
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر در قزوین:

مهم ترین اهداف طرحهای ولایت روشنگری و مقابله با نفوذ و جنگ نرم است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) در استان قزوین گفت: بسیج دانشجویی و دانش آموزی در جایگاه خود به علت سر و کار داشتن با جوانان در عمق بخشیدن به قدرت تفکر و ارائه تحلیل از شرایط کمک می‌کند.
حجت الاسلام علی معبودی

حجت الاسلام علی معبودی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به اهمیت اجرای طرح ولایت گفت: طرح ولایت می تواند به دانشجو به طور کلی جوان خوراک ذهنی بدهد و بصیرت او را افزایش دهد، سطح معنویت در روحیه جوانان را تقویت کند و بیاموزد که نسبت به موضوعات اطراف خود حسایت داشته باشند.

حجت الاسلام معبودی ابراز کرد: در مجموعه طرح های ولایت تلاش می‌شود تا دانشجویان هر چه بیشتر در جریان آرمانهای انقلاب و خواسته ها و اهدافش قرار بگیرند و در ادامه بتوانند با توطئه‌های دشمن مقابله کنند، دشمن ما همواره در تلاش است تا بین ما و اهدافمان فاصله ایجاد کند.

 

مهم ترین اهداف طرح های ولایت روشنگری و مقابله با نفوذ و جنگ نرم است

این استاد دینی در ادامه با اشاره به اهمیت اینکه همه برای روشنگری و مقابله با نفوذ و جنگ نرم و سخت باید میزان آگاهی خود را افزایش دهند افزود: بسیج دانشجویی و دانش آموزی در جایگاه خود به علت سر و کار داشتن با جوانان در عمق بخشیدن به قدرت تفکر و ارائه تحلیل از شرایط کمک می‌کند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) در استان قزوین بیان کرد: شرایط اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی امروز جهان بسیار متلاطم است و انتظار می‌رود یک نیروی انقلابی بتواند عمق مسائل را درک کند و تحلیل مناسبی از شرایط ارائه دهند، طرحهایی مانند طرح ولایت که تنها در جهت رشد فکری افراد قدم برمی‌دارند می‌تواند گام بلندی در جهت تربیت نیروی انقلابی برای ایران اسلامی باشد.

 

تربیت افراد  و کادر کارآمد در تراز انقلاب اسلامی از اهداف طرح ولایت است

وی در پایان با اشاره به اهمیت اینکه پیرامون ماهیت و تأثیرات طرح ولایت دانش آموزی و دانشجویی، گفت: مهم‌ترین موضوع و مضمونی که  طرح ولایت و یاوران ولایت پیگیری می کند تربیت افراد  و کادر کارآمد در تراز انقلاب اسلامی است./853/303/ب3

ارسال نظرات