۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۴۴۴۰۵۲
فرمانده سپاه اردبیل:

اقتدار ملی و بین المللی ایران اسلامی حاصل خون شهدا است

فرمانده سپاه اردبیل اقتدار و عظمت ملی و بین المللی ایران اسلامی را حاصل خون پاک شهدا دانست و گفت: دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف در صدد از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند که برای خنثی کردن این توطئه باید فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید منتقل شود.
فرمانده سپاه اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ظهر امروز در مراسم سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، خاطرنشان کرد: شجاعت ها و ایستادگی رزمندگان دفاع مقدس در خاطره ها ثبت شده و هیچوقت فراموش نمی شود، چرا که اقتدار ایران اسلامی در راستای ریخته شدن خون شهدا، مقاومت بسیجیان، جانبازان و ایثارگران به وجود آمده است.

وی افزود: شهدا، آزادگان و رزمندگان دوران 8 سال دفاع مقدس برای پابرجا ماندن جمهوری اسلامی ایران، بزرگترین میراث خود را که جان و مالشان بود در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی گذاشتند.

سردار بابازاده بیان داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا و تجلیل از دلاورمردی‌های آزادگان و رزمندگان بخشی از وظایف ماست که لازم است جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با جان و دل در جامعه انجام دهیم و این فرهنگ را به نسل امروزی و نسل های آینده انتقال دهیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، از جمله هاشم دهقانی‌نیا، مصیب‌زاده و کاویانی لرد، گفت: شهدای ما بدون هیچ چشمداشتی جهت دفاع از حرم اهل بیت(ع) به شهادت رسیدند که باید فرهنگ ایثار و رشادت این شهدا به نسل امروزی و آینده منتقل شود.

وی در این مراسم از جانبازان قطع نخاع نیز یاد کرد و گفت: جانبازان قطع نخاعی با درد و سختی های زیادی دست و پنجه نرم می کنند و ما باید بدانیم که این رزمندگان در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی دچار چنین مشکلاتی شده اند و وظیفه ما انتقال رشادت و دلاورمردی های آنان به جوانان و نسل های آینده است، چرا که به برکت رشادت‌های این عزیزان و سلحشوران، کشورمان در امنیت و آرامش قرار دارد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار داشت: دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف در صدد از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند ولی با وجود دلاور‌مردان و رزمندگان، تمامی توطئه‌های دشمنان به ناامیدی تبدیل شده و روز به روز بر اقتدار کشورمان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی افزوده می‌شود./937/203/ب2

ارسال نظرات