۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۴۴۳۹۷۹
استاد حوزه علمیه:

مقاومت رمز حدوث و بقای انقلاب اسلامی است

 استاد حوزه علمیه کرمان با توجه به این که انقلاب اسلامی با ایستادگی در مقابل دشمن به وجود آمد، گفت: تمام هدف دشمن این است که می خواهد با برنامه های خود، اسلام را از مردم ایران بگیرد و مردم باید با ایستادگی در مقابل نقشه های شوم دشمن، ایستادگی کنند.
انقلاب

حجت الاسلام امین رضوان استاد حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: دولت آمریکا همچون حیوان وحشی بوده که جز ضرر، نفعی برای کشورهای دیگر ندارد.

وی افزود: وقتی که به کشور آمریکا نگاه می کنیم، می بینیم که تمام هدف او کسب منافع شخصی بوده و همیشه به فکر منافع خود است، حالا با چنین شرایطی چه طوری به کشور آمریکا دست دوستی بدهیم در حالی که به کسی رحم نمی کند.

حجت الاسلام رضوان با اشاره به این که دوگانگی در ذات کشور آمریکا نهادینه شده است، اظهار داشت: تنها راه نجات تمام کشورها همچون کشور اسلامی ایران این است که در مقابل کشورهای زور گو، ایستادگی کنند.

وی ابراز داشت: حکومت پهلوی زمانی که در ایران حکومت را در دست گرفت، تمام برنامه ریزیهای آمریکا را بر روی مردم مظلوم ایران انجام می داد و به جایی رسیده بود که اگر آمریکا می گفت مردم را گاز بگیر، حکومت زمان شاه آن را انجام می داد.

استاد حوزه علمیه با توجه به این که حکومت پهلوی دست نشانده کشورهای غربی بود، بیان داشت: حکومت پهلوی ابزاری از طرف کشورهای غربی برای کسب منافع غنی ایران بوده که ایران اسلامی با ایستادگی کامل توانستند از زیر بار ظلم خود را نجات دهند.

حجت الاسلام رضوان خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن کریم فرموده که هیچ وقت نباید در روی زمین کافر بر مسلمان تسلط پیدا کند که امام خمینی با همین جمله از قرآن توانست حکومت پهلوی را از کشور بیرون کند.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: کشور آمریکایی که دم از حقوق بشر در جهان می زند چرا به گروه های داعشی که سر مردم را از بدن جدا می کند و کشور عربستانی که با بمبهای خود مردم یمن را می کشد، چیزی نمی گوید در حالی که می گوید ایران ناقض حقوق بشراست.

حجت الاسلام رضوان با اشاره به این که ایران از کشورهای مظلوم دفاع می کند و جلوی گناه را با مبانی اسلام، در کشور می گیرد ولی باز هم آمریکا می گوید ایران ناقض حقوق بشر است، تصریح کرد: منطق آمریکا گرفته شده از حیوانات وحشی بوده و زمانی که حیوان باشد، دیگر گناه را خوب جلوه می دهد و کشور عربستان را مثبت ارزیابی می کند که هیچ منطقی این کار آمریکا را قبول ندارد.

وی در پایان گفت: سکوت در مقابل کشورهایی که به مظلوم رحم نمی کنند همچون عربستان، منافات با مسلمانی دارد و مومن واقعی کسی است که تبری و تولی را در اسلام درست انجام دهد./302/9707/ب1

ارسال نظرات