۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۴۴۳۴۵۹
آیت الله علوی گرگانی در پیامی به همایش سیدالعابدین مطرح کرد؛

تمسک به صحیفه سجادیه؛ راهکار مقابله با عرفان های کاذب

حضرت آیت الله علوی گرگانی باصدور پیامی به دومین همایش سیدالعابدین بر ضرورت توجه و ترویج صحیفه سجادیه تأکید کرد و این کتاب را بهترین راه برای مقابله با عرفان های کاذب دانست.
آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی، استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، با صدور پیامی به دومین همایش سیدالعابدین بر ضرورت اهمیت حفط و ترویج صحیفه سجادیه تأکید کرد.

در بخشی از این پیام  آمده است: در دنیایی که کمبود معنویت و غیرت انسانها موجب دام گسترانی برخی از فرقه های ضاله و گمراهی جوانان ما شده است، این کتاب می تواند مستمسک خوبی برای رهایی از معنویت کاذب باشد.

متن این پیام این شرح است:

بسمه تعالی

 قال علی(ع) : العلم کنز عظیم لا یفنی.

 

در دنیای کنونی مذاهب مادی پرستی تمام دنیا را فراگرفته است و اثرات آن به جامعه اسلامی ما نیز سرایت کرده است و روز به روز در حال گسترش می باشد، توجه شما عزیران به معنویت در قالب حفظ و عمل به دستورات نورانی امام سجاد (ع) که در دعاهای صحیفه خود بیان داشته است، مایه امیدواری و دلگرمی ما می باشد.

 

این کتاب نورانی که مجموعه ای از کلمات امام گهربار چهارم ما شیعیان امام سجاد (ع) می باشد و بعد از قرآن و نهج البلاغه ارزشمندترین کلام الهی است و به زبور آل محمد(ص) نام گذاری شده است، مجموعه ای از عرفان الهی و واقعی می باشد.

 

 اگر فردی به آن توجه لازم داشته باشد، از افتادن عرفان­ های کاذب و فرقه های خود ساخته در امان خواهد بود، در دنیایی که کمبود معنویت و غیرت انسانها موجب دام گسترانی برخی از فرقه های ضاله و گمراهی جوانان ما شده است، این کتاب می تواند متمسک خوبی برای رهایی از معنویت کاذب باشد.

 

 اینجانب به شما حضار مخصوصا جوانان نور دیده خود توصیه اکید می کنم که در همه حال تابع فرامین نوارنی امام سجاد(ع) بوده و دائم الوضو باشید و حفط این کلمات را مقدمه ای برای عمل واقعی به دستورات آن امام همام قرار دهید./998/پ203/ج1

 

 

ارسال نظرات