۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۴۴۳۳۹۷
امام جمعه پلدختر تأکید کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان برای پیشبرد اهداف اقتصادی

امام جمعه پلدختر جوانان را سرمایه های جامعه و ظرفیتی عظیم در جهت پیشبرد اهداف اقتصادی و فرهنگی خواند و گفت: از این ظرفیت باید در جهت پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و فرهنگی استفاده کرد.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، ظهر امروز در همایش جوان ایرانی، پیشبرد اقتصادی که در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی زمینه ساز رونق اقتصادی است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی زمینه ساز شکوفایی اقتصادی کشور است، افزود: امروز جوانان باید حضوری فعالانه در عرصه فرهنگی و اقتصادی داشته باشند.

امام جمعه پلدختر حضور جوانان در عرصه فرهنگی و رونق فعالیت های فرهنگی با حضور جوانان را خنثی کننده دسیسه های فرهنگی دشمن عنوان کرد و افزود: نباید از ظرفیت جوانان در عرصه های گوناگون فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی غافل شد.

وی تصریح کرد: حضور جوانان در عرصه فرهنگی بستر مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان را فراهم و اجازه فعالیت را از دشمن بگیرند.

امام جمعه پلدختر با تأکید بر ضرورت توجه مسؤولان و میدان دادن به قشر جوان، اظهار داشت: با فراهم کردن بستر لازم برای حضور جوانان باید زمینه این حضور و فعالیت فعالانه نسل جوان را فراهم کرد.

حجت الاسلام سوری وحدت و همدلی مسؤولان را امری مهم در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: این وحدت و همدلی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی بیان کرد: با تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی باید در جهت رونق اشتغال برای جوانان و برطرف شدن مشکلات بیکاری گام برداشت.

امام جمعه پلدختر در ادامه اظهار داشت: در زمینه برنامه ریزی برای تحقق اقتصاد مقاومتی نباید از توان مردم و مشارکت مردم در جهت تحقق اهداف برنامه های اقتصاد مقاومتی غافل شد./9459/203/ب2

ارسال نظرات