۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۴۴۳۳۵۹
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

تقویت برنامه های فرهنگی تنها راه مقابله با دسیسه های دشمنان است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به تلاش غرب در جنگ نابرابر فرهنگی و ضربه زدن به فرهنگ جامعه اسلامی گفت: تقویت برنامه های فرهنگی راه مقابله با دسیسه های فرهنگی غرب است.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: فرهنگ مهم ترین دغدغه جامعه امروز و عرصه ای مورد توجه دشمن در تهاجم فرهنگی است.

وی با اشاره به دسیسه های دشمن در قالب هجمه های فرهنگ، افزود: هدف دشمن ضربه زدن به فرهنگ جامعه اسلامی و از بین بردن باورها و ارزش های دینی است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان به ابعاد تهاجم فرهنگی و جنگ نرم اشاره کرد و گفت: بروز و ظهور تشکلها، جریانها و جنبشهای نوپدید دینی با پوشش مسائل عرفانی و معنوی از جمله دسیسه های دشمن است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت جریان‌های انحرافی در حال افزایش است، بیان داشت: عدم توجه به آنها زمینه بروز آسیبهای جدی به فرهنگ جوامع، به ویژه به فرهنگ دینی وارد می کند.

حجت الاسلام غلامی با یادآوری به اینکه غرب در تلاش است که در یک نبرد نابرابر فرهنگی رفتارها و باورهای غلط را در یک بسته بندی زیبا به مردم عرضه کند، خاطرنشان کرد: آحاد جامعه به ویژه جوانان را باید از ناکارآمدی فرهنگ برهنه غربی آگاه ساخت.

وی با اشاره به اینکه غرب در راستای مقابله با فرهنگ انقلاب اسلامی از هیچ توطئه ای فروگذار نکرده است و همچنان در حال طرح دسیسه های جدیدی است، اظهار داشت: راه مقابله با فرهنگ غربی تقویت برنامه های فرهنگی و آگاه سازی آحاد مردم است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بیان داشت: برای ایستادگی در برابر هجمه های فرهنگی غرب در این نبرد نابرابر فرهنگی نیازمند عزم ملی هستیم.

وی ادامه داد: با اجرای برنامه های فرهنگی و توجه به امر مخاطب شناسی باید تهدیدهای فرهنگی را به فرصت تبدیل کرد./9459/303/ب2

ارسال نظرات