۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۴۴۳۳۴۸
مدیر مدرسه علمیه سفیران علی بن ابی طالب اهواز:

دوره تربیت استاد و نیروی متخصص برگزار می شود

حجت الاسلام عبیات با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه از برگزاری دوره تربیت استاد و نیروی متخصص، مشاوره و کارگاه های علمی برای طلاب در سال جدید تحصیلی خبر داد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام عزیز عبیات، مدیر مدرسه علمیه سفیران علی بن ابی طالب(ع) اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید این مدرسه از اول شهریور ماه خاطرنشان کرد: طلاب پایه های اول تا نهم این مدرسه سال تحصیلی جدید خود را در حوزه های علمیه زیرنظر این مدرسه در مناطق کیان، عین­دو، کوی علوی و ملاشیه آغاز خواهند کرد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران علی بن ابی طالب(ع) اهواز با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید این مدرسه 30 طلبه را پذیرش کرده است، گفت: داشتن مدرک دیپلم و فعالیت های فرهنگی، حضور در مساجد و فعالیت های فرهنگی در محل سکونت از جمله امتیازات این مدرسه در پذیرش طلاب برای سال تحصیلی جدید بوده است.

این مقام مسؤول در ادامه با اشار به برنامه های آموزشی این مدرسه عنوان کرد: صرف نظر از برنامه های آموزشی ابلاغی از سوی مرکز مدیریت حوزه ها، دوره تربیت استاد و کادر برای 15 نفر از جمله برنامه های آموزشی مدرسه برای سال تحصیلی جدید است و این افراد هم اکنون شناسایی و دوره تخصصی آن ها از اول شهریورماه و همزمان با آغاز سال تحصیلی برگزار می شود.

حجت الاسلام عبیات اذعان کرد: 15 نفر انتخاب شده از میان طلاب پایه های دوم تا پنجم هستند و علاقه مندی و شرکت در مباحث علمی و فعالیت در امور مرتبط به تدریس از شاخصهای انتخاب افراد برای این دوره بوده است و این دوره با همکاری معاونت پژوهشی برگزار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مشاوره علمی و تشکیل کارگاه های علمی را از دیگر فعالیت های مدرسه علمیه سفیران علی بن ابی طالب(ع) برشمرد و تصریح کرد: تشکیل این کارگاه ها در راستای تقویت درسی طلاب و پرورش استاد صورت می گیرد و در این برنامه ها نیز طلاب پایه های دوم تا پنجم حضور پیدا خواهند کرد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران علی بن ابی طالب(ع) اهواز در پایان با اشاره به کمک ها و عنایات صورت گرفته به مناطق محروم گفت: کمکهای مادی و معنوی بیشتری را از مسؤولان در این زمینه خواستار هستیم./303/9456/ب1

ارسال نظرات