۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۴۴۳۰۹۰
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

فرمایشات رهبر معظم انقلاب راهگشای مردم در برابر توطئه‌های دشمنان است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: فرمایشات و نصایح رهبر معظم انقلاب در مناسبتهای مختلف راهگشای مردم و مسؤولان در برابر توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی است.
حجت الاسلام یعقوبی - دیدار با فرماندهان سپاه خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، شامگاه امروز در دیدار فرماندهان و مسؤولان سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان خراسان شمالی، با اشاره به اینکه ما هرچه داریم از برکت نعمت ولایت است، اظهار کرد: درواقع درون‌مایه اصلی انقلاب و نظام اسلامی نیز نعمت ولایت است.

وی با بیان اینکه ما به مدد نعمت ولایت فقیه توانستیم در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستادگی کرده و به پیروزی برسیم، اضافه کرد: همه ما مدیون نعمت ولایت هستیم و باید قدر این داشته ذی‌قیمت را بدانیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه به واسطه وجود ولایت فقیه بوده که نظام اسلامی تاکنون از گردنه‌های خطرناکی به‌ سلامت عبور کرده است، خاطرنشان کرد: فرمایشات و نصایح رهبری در مناسبتهای مختلف، راهگشای اقشار گوناگون مردم و مسؤولان در مقابله با توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی است.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی در ادامه افزود: انتصاب نماینده ولی‌فقیه در استان زمینه‌ساز برکات زیادی برای خراسان شمالی خواهد بود؛ چراکه این نمایندگی درواقع شعبه‌ای از ولایت در استان است.

وی با اشاره به آمادگی نهاد نمایندگی ولی‌فقیه برای همکاری و هماهنگی در راستای توسعه استان در بخشهای مختلف، تصریح کرد: باید همه نهادها و سازمانها با همکاری و تعامل سازنده برای پیشرفت خراسان شمالی در بخشهای گوناگون تلاش و فعالیت کنند.

سیدحسن مرتضوی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان خراسان شمالی نیز در این دیدار، با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: مجموعه سپاه و بسیج استان نهایت همکاری و هماهنگی را با نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در خراسان شمالی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اکنون بسیج در بیش از سه هزار نقطه استان خراسان شمالی حضور مستمر و سازماندهی‌شده دارد، اضافه کرد: بسیجیان همواره و در همه احوال گوش به فرمان ولی‌فقیه بوده و در حوزه‌های مختلف تنها فرمایشات و منویات ولی‌فقیه را اجرا می‌کنند.

مرتضوی با اشاره به اینکه نمایندگی ولی‌فقیه در استانها نیز شاخه‌ای از این نعمت گسترده است، خاطرنشان کرد: ازاین‌رو بسیجیان و سپاهیان خراسان شمالی با تمام توان آماده همکاری و همراهی با نماینده ولی‌فقیه در استان در راستای تحقق اهداف و آرمانهای نظام اسلامی در این منطقه از کشور هستند.

گفتنی است، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی اخیراً با حکم رهبر معظم انقلاب به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی منصوب و مراسم معارفه وی نیز شنبه هفته جاری با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب در بجنورد برگزار شد./9314/202/ب3

ارسال نظرات