۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۴۴۳۰۲۵

همایش قرآنی رضویون در بوشهر برگزار شد

به همت اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر همایش قرآنی رضویون در سالن شهید آوینی تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.
همایش قرآنی رضویون در بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، همایش قرآنی رضویون با حضور حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی، قرآن آموزان و فعالان قرآنی استان بوشهر در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این همایش در سخنانی ضمن تقدیر از تلاش های فعالان قرآنی گفت: پیامبر اسلام (ص) مسلمانان را به دو ثقل قرآن و عترت سفارش فرموده است.

حجت الاسلام سروستانی اظهار داشت: ما هرچه داریم به برکت وجود اهل بیت عصمت و طهارت است و ولی نعمت ما در ایران حضرت امام رضا (ع) است.

وی تاکید کرد: تربیت فرزندان یکی از وظایف مهم والدین است و امام علی (ع) در این زمینه در حدیثی انتخاب اسم نیکو، تربیت خوب و تعلیم قرآن را به عنوان سه وظیفه والدین ذکر کرده اند.

حجت الاسلام سروستانی ادامه داد: اگر نهال قرآن در دل های نوجوانان و جوانان کاشته شود زمینه سعادت و سلامت جامعه را فراهم می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به کسب رتبه اول قرآنی تبلیغات اسلامی استان در سال گذشته ضمن تقدیر از کارشناسان استانی و شهرستانی و فعالان قرآنی استان ابراز داشت: انتظار می رود با تلاش بیشتر زمینه افزایش موفقیت ها را فراهم کنید.

در بخش دیگری از این همایش چند تن از مدیران موسسات قرآنی مردمی به بیان علل و عوامل موفقیت مجموعه و همچنین مسائل و مشکلات موسسات قرآنی پرداختند.

در ابتدای این همایش عبدالحسین ناصری، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن تشریح اهداف برگزاری همایش به تشریح برنامه های قرآنی تبلیغات اسلامی استان پرداخت.

همایش مذکور در سه محور آئین افتتاحیه اولین دوره تخصصی پرورش استعدادهای قرآنی استان، توزیع تجهیزات موسسات و مراکز قرآنی مردمی و تقدیر از کارشناسان و فعالان قرآنی برگزار شد.

در بخشی از این همایش رازقی پور، مداح اهل بیت عصمت و طهارت به مناسبت ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به مولودی خوانی و مداحی پرداخت.

گفتنی است، در خاتمه این همایش از کارشناسان قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی استان بوشهر تجلیل به عمل آمد و حواله های تجهیز موسسات قرآنی شهرستان بوشهر اهداء شد./846/102/ب3

ارسال نظرات