۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۴۴۲۰۰۶
آیت‌الله سعیدی:

حضرت معصومه مهاجر الی الله و مجاهد فی سبیل الله است

امام جمعه قم با بیان این‌که حضرت معصومه‌(س) مهاجر الی الله و مجاهد فی سبیل الله است، گفت:‌ این بانوی بزرگوار در عرصه آموزش، تربیت دین و تبلیغ اسوه و الگوی زنان و دختران عزیز اسلام شدند.
سید محمد سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در جشنواره ملی خورشید کرامت که با هدف گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه معصومه‌(س) و روز حقوق بشر اسلامی در تالار شهید مطهری ساختمان اداری آستان مقدس کریمه اهل بیت‌(ع) برگزار شد، برنامه‌های دهه کرامت را برای آشنایی مردم با معارف اهل بیت‌(ع) ارزشمند خواند.

 

وی در ادامه به بیان ویژگی‌های حضرت فاطمه معصومه‌(س) پرداخت و گفت: این بانوی بزرگوار در عرصه آموزش، تربیت دین و تبلیغ اسوه و الگوی زنان و دختران عزیز اسلام شدند که تبعیت آن حضرت را مدنظر دارند.

 

امام جمعه قم با بیان این‌که حضرت معصومه‌(س) پاسخ‌گوی مؤمنان و محبان اهل بیت‌(ع) بودند، ویژگی این بانوی بزگوار را مهاجر الی الله عنوان کرد و افزود: ایشان از مدینةالرسول که محل تولد و زندگی ایشان بود در قالب زیارت برادر حضرت علی بن موسی‌الرضا‌(ع) خارج شدند.

 

وی ویژگی دیگر حضرت فاطمه معصومه‌(س) را مجاهد فی سبیل الله عنوان و ابراز کرد: ایشان تلاش‌گری بود که برای رضای خدا از موقعیت و آسایش خود گذشت تا دین خدا جاری شود.

 

آیت‌الله سعیدی تصریح کرد: حضرت معصومه‌(س) تا زنده بود با حیات و قدم خود در خدمت اسلام بود و پس از رحلت نیز با محراب، قلم، قبر و حرم خود برای اسلام کار کرد و کار ماندگار این است./920/پ203/ی

 

ارسال نظرات