۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۴۴۱۷۲۵
مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان خبر داد؛

برگزاری طرح نشاط معنوی در ۴۶ بقعه متبرکه استان همزمان با دهه کرامت

مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان از برگزاری طرح نشاط معنوی به مناسبت دهه کرامت در 46 بقعه متبرکه استان خبر داد و گفت: این طرح با حضور 30 مبلغ برگزار می شود.
نشاط معنوی

حجت الاسلام مرتضی خاکباز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 46 بقعه متبرکه استان لرستان در دهه کرامت میزبان برگزاری طرح نشاط معنوی هستند.

 

وی با اشاره به اعزام 30 مبلغ غیربومی به بقاع متبرکه امامزادگان شاخص استان لرستان، افزود: طرح نشاط معنوی با حضور مبلغان اعزامی برگزار می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت در امامزادگان تا 24 مردادماه، خاطرنشان کرد: در این ایام مراسم بزرگداشت امامزادگان برگزار می شود.

 

وی اجرای برنامه های جشن میلاد ائمه اطهار(ع)، برپایی غرفه های پاسخگویی به مسائل شرعی و اقامه نماز جماعت را از دیگر برنامه های امامزادگان در دهه کرامت عنوان کرد.

 

حجت الاسلام خاکباز یادآور شد: اردوهای یک روزه ویژه دانش آموزان و با حضور مبلغان اعزامی در ایام دهه کرامت و در قالب طرح نشاط معنوی در امامزادگان استان اجرا می شود.

 

وی هدف از برگزاری برنامه های اوقات فراغت در بقاع متبرکه را تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) در جامعه به ویژه بین نسل جوان و نوجوان عنوان کرد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان به مناسبت دهه کرامت ساختمان امامزاده ابراهیم روستای تنوردر، ساختمان امامزاده شریفه خاتون روستای چنار و ساختمان امامزاده پیرخلیل روستای ژان شهرستان دورود و پروژه آیینه کاری امامزاده محمدحسن الیگودرز افتتاح می شود.

 

وی افزود: 50 درصد اعتبار احداث ساختمان این امامزادگان از سوی خیرین و 50 درصد آن نیز به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تأمین شده است.

 

شایان ذکر است، در استان لرستان 108 امامزاده وجود دارد./9459/302/ب2

ارسال نظرات