۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۴۳۹۷۴۹
مدیر دانشگاه امیرالمؤمنین:

اجتماع منافقین در پاریس آخرین تیرترکش آنها است

مدیر دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با اشاره به اینکه گروه تروریستی منافقین به دامان رژیم صهیونیستی و وهابیت پناه برده است، گفت: اجتماع منافقین در پاریس به کمک استکبار جهانی و با هزینه آل سعود آخرین تیر ترکش آنها است.
دکتر سودانی  مدیر دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز

ناصر سودانی، مدیر دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز گفت: جمهوری اسلامی نظامی برخاسته از اراده ملت در جهت اجرای احکام اسلامی و با سرنگونی طاغوت زمان، رژیم منحوس پهلوی و از طریق برگزاری رفرواندوم و با بیش از 98% موافق و نیز انتخابات آزاد برای تعیین کلیه ارکان نظام مبتنی بر مردم سالاری دینی شکل گرفت.

 

مدیر دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی برای نخستین بار در عرصه بین الملل بنا به گفته رهبران رژیم صهیونیستی زلزله ای علیه این رژیم تلقی می شود، اظهار داشت: تحلیل گران غربی اعتراف کردند که انقلاب اسلامی دست رد بر بلوک غرب به رهبری آمریکا و بلوک شرق به رهبری اتحاد جماهیر شوروی(وقت) زد که این امر مساوی با تحقیر استکبار جهانی و قطع دست سلطه آنها بر کشور ایران است که مسلما بسیاری از منابع پیشین آنها یا به خطر افتاده و یا از بین رفته است.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به اینکه بزرگی دشمنی با انقلاب اسلامی به بزرگی انقلاب اسلامی است، افزود: تعبیر جالبی وجود دارد که می گوید ملت ایران خنجری بر پشت اژدهای نظام سلطه به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی وارد کرد و این اژدهای زخمی و همه کسانی که با پیروزی انقلاب اسلامی منافعشان به خطر افتاد در جهت انتقام­گیری از انقلاب اسلامی و ملت قهرمان و شهیدپرور ایران برخاستند.

 

سودانی با اشاره به عدم تحمل برخی گروه های داخلی در برابر اجرای احکام خداوندی و یا با در سر پروراندن رسیدن به قدرت افزود: این گروه ها پس از ناکامی بنای ناسازگاری سر داده و در قالب رفتارهای ایذائی و نهایتا ترور مردم و مسؤولان بلندپایه، ایجاد انفجار، تشکیل خانه های تیمی، ایجاد دودستگی در میان مردم و مسؤولان، تحریک قومیت ها و برخی کارهای براندازانه همچون کودتای نوژه، ترور نافرجام رهبرمعظم انقلاب در 6 تیر، انفجار 7 تیر و شهادت شهید مظلوم دکتر بهشتی،رییس قوه قضائیه و 72 تن از یارانش، 8 شهریور و شهادت رییس جمهور و نخست وزیر دکتر رجایی و باهنر، ترور ائمه جمعه همچون شهیدان مدنی، دستغیب، صدوقی، اشرفی اصفهانی و قاضی طباطبایی کینه خود را بروز دادند.

 

وی در ادامه همدستی با بنی صدر در جهت براندازی نظام اسلامی و به راه انداختن جنگ های خیابانی با تحریک عوامل فریب خورده در تهران و برخی شهرستان ها را از دیگر اقدامات سازمان منافقین خلق برشمرد و افزود: همه این توطئه ها با حضور دشمن شکن مردم در صحنه به شکست انجامید و در نهیات ناگزیر شدند به دامان دشمنان جمهوری اسلامی ایران پناه برند.

 

نماینده سابق مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: گروه تروریستی منافقین برای ادامه حیات ننگین خود حتی به سرسخت ترین دشمن ملت ایران یعنی صدام ملعون پناه برده و دست گدایی دراز کرد و با گذر زمان معلوم شد که عوامل این گروه با ارائه اطلاعات به رژیم بعث عراق نقش ستون پنجم را برای دشمن ایفا می­کردند.

 

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه صدام از منافقین به عنوان مزدورانی برای خود و حتی در جهت سرکوب انتفاضه شعبانیه در عراق و نیز کشتار مردم کردستان بهره برد، تصریح کرد: این گروه عملا به عنوان عناصری در اختیار موجود پلیدی همچون صدام قرار گرفتند.

 

این تحلیل­گر مسائل سیاسی با بیان اینکه ادامه چنین حیات سیاسی ننگینی در تاریخ ملت ایران بی سابقه است، افزود: در پایان جنگ تحمیلی و در فضای پذیرش قطعنامه این گروه تروریستی با تحریک آمریکا و رژیم صهیونیستی و حمایت های صدام غدار و بی پایبند به هیچکدام از اصول انسانی از فضای پیش آمده به گمان خود بهره و طرح عملیاتی به عنوان از «مهران تا تهران» را برای سرنگونی جمهوری اسلامی و به دست گرفتن حکومت در مدت کوتاهی به اجرا درآوردند.

 

سودانی گفت: حضور به موقع مردم، نیروهای سپاه، ارتش و به ویژه نیروهای بسیج و عشایر، فضای غرب کشور را به گورستانی برای گروهک تروریستی منافقین تبدیل کرد

 

مدیر دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با اشاره به اینکه این گروه تروریستی بجای عبرت پذیری و قرار دادن توبه به عنوان سرلوحه زندگی خود با گذشت زمان به دامان رژیم صهیونیستی دشمن سرسخت امت اسلام پناه بردند، اذعان کرد: در ادامع استیصال خود این گروه به دامان وهابیت و آل سعود دشمن حقود اهل بیت(ع) و پیروان آنها و دشمن آشکار اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی پناه برد.

 

این استاد دانشگاه برگزاری اجتماع گروه تروریستی منافقین در پاریس را آخرین تیر ترکش این گروه برشمرد و افزود: این اجتماع به کمک استکبار جهانی و با هزینه آل سعود و حضور ترکی الفیصل پیر از رمق افتاده برگزار شد که به یک نمایش مضحک و بی خاصیت تبدیل شده است.

 

نماینده سابق مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان هنوز «يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ» و «چراغی را که ایزد برفروزد   هر آنکس پف کند ریشش (و ریشه اش) بسوزد» را باور نکرده­اند./9456/302/ب3

ارسال نظرات