۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۴۳۹۷۳۱

توصیه آیت الله علوی گرگانی به رییس جمهور

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که افراد بیکار ممکن است مرتکب عمل خلاف شوند، گفت: به رییس دولت می گوییم بهترین خدمت شما به جامعه و دین ایجاد کارخانه است و اگر خدایی نکرده دولت نسبت به این موضوع بی تفاوت باشد فرهنگ جامعه ناخواسته رو به کاستی خواهد رفت.
آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی از اساتید برجسته درس خارج حوزه علمیه قم امروز در دیدار کارکنان سازمان آموزش و پرورش فنی و حرفه ای استان قم با اشاره به آیه 63 سوره مریم بیان داشت: کار آفرینی و اشتغال از عوامل نابود کننده آسیب های اجتماعی است.

 

وی ادامه داد: اشتغال جوانان قطعا موجب کاهش فساد خواهد شد در روایات ائمه معصوم(ع) نیز بیان شده شخص بدون حرفه با دین خود بازی می کند بنابر این کار آفرینی و اشتغال یک امر ضروری است.

 

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم بر آموزش مسائل دینی در کنار آموزش حرفه و فن به جوانان تأکید کرد و گفت: آموزش هر حرفه در چهارچوب دین و دیانت باشد؛ متوجه کردن جوانان به برزگان دین خود یک موفقیت است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: افراد بیکار ممکن است مرتکب عمل خلاف شوند بنابر این به رییس دولت می گوییم بهترین خدمت شما به جامعه و دین ایجاد کارخانه است و اگر خدایی نکرده دولت نسبت به این موضوع بی تفاوت باشد فرهنگ جامعه ناخواسته رو به کاستی خواهد رفت./1324/پ202/ج

ارسال نظرات