۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۴۳۹۷۲۷
از چهارم مرداد ماه به مدت سه روز؛

دوره آموزشی تکمیلی نشریات الکتریکی در مدارس علمیه خواهران لرستان برگزار می شود

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان گفت: دوره آموزشی تکمیلی نشریات الکتریکی به صورت آنلاین برای مدارس علمیه استان و به مدت سه روز برگزار می شود.
نشریات الکتریکی

سمیه عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری دوره تکمیلی آموزشی نشریات الکتریکی خبر داد و بیان داشت: این دوره آموزشی برای همه مدارس علمیه خواهران استان لرستان برگزار می شود.

 

وی با بیان این که دوره تکمیلی آموزشی نشریات الکتریکی چهارم مردادماه برگزار می شود، افزود: این دوره در سه روز برگزار خواهد شد.

 

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: آزمون این دوره آموزشی نیز به صورت آنلاین برگزار می شود.

 

وی با بیان این که 15 مردادماه جاری آزمون دوره تکمیلی آموزشی نشریات محلی برگزار می شود، بیان داشت: این دوره با محوریت فعالیت های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی برگزار می شود.

 

عزیزی افزود: در راستای برگزاری این دوره آموزشی به مدارس آموزش داده می شود که شیوه تهیه و ارسال اخبار خویش را ارتقا دهند.

 

وی اظهار داشت: در سایه تهیه نشریات الکتریکی مدارس علمیه، سرعت عمل در تهیه و ارسال اخبار مدارس بالا می رود.

 

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان در ادامه از بررسی گزارش فرهنگی تبلیغی مدارس علمیه استان خبر داد و افزود: این اقدام تا پایان مرداد ماه ادامه دارد.

 

وی با بیان این که پس از بررسی فعالیت مدارس کارنامه فرهنگی تبلیغی برای مدارس صادر می شود، بیان کرد: در این راستا نقاط قوت و ضعف فعالیت مدارس مشخص و به مدارس گزارش داده می شود.

 

عزیزی هدف از بررسی فعالیت های فرهنگی تبلیغی مدارس علمیه خواهران لرستان را پیشبرد اهداف فرهنگی مدارس و ارائه راهکارهای جدید در جهت ارتقای فعالیت های فرهنگی تبلیغی بیان کرد./9459/302/ب2

ارسال نظرات