۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۴۳۹۶۲۶
دبیر جامعه روحانیون استان هرمزگان مطرح کرد؛

ضرورت تقویت اخلاق و رشد روحیه خودباوری در بین جامعه دانشگاهی

دبیر جامعه روحانیون استان هرمزگان گفت: تقویت اخلاق و رشد روحیه خودباوری در بین جامعه دانشگاهی کشورمان یک ضرورت برای رسیدن به پیشرفت است.
حجت الاسلام میرزایی هرمزگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر میرزایی امروز شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی هرمزگان، گفت: بزرگ‌ترین سرمایه هر ملتی برای پیشرفت و حفظ اقتدار خویش، سرمایه‌های اجتماعی است.

 

وی با اشاره به اهمیت اراده ملی در جهت دستیابی به موفقیت‌های بزرگ، افزود: رسیدن به یک هدف بزرگ و آرمان عظیم نیازمند عزم ملی است.

 

دبیر جامعه روحانیون استان هرمزگان تقویت اخلاق و رشد روحیه خودباوری در میان جامعه دانشگاهی کشورمان یک ضرورت برای رسیدن به پیشرفت دانست و تصریح کرد: نباید در این عرصه دچار واگرایی نسبت به غرب شد بلکه باید با تقویت روحیه اعتقادی در جامعه برای رسیدن به این مهم گام برداریم.

 

وی، حفظ سرمایه‌های اجتماعی و تبعیت از رهبری را رمز بقای انقلاب اسلامی دانست و گفت: این انقلاب به کمک سرمایه‌های عظیم اجتماعی ملت ایران و با رهبری امام خمینی(ره) به موفقیت و پیروزی رسید.

 

حجت الاسلام میرزایی از اتکا به ارزش‌های مشترک و تلاش برای صیانت از ارزش‌های انقلابی و تقویت اعتماد عمومی در جامعه را به عنوان مهم‌ترین اهداف در مسیر حفظ سرمایه‌های اجتماعی یاد کرد و ابراز داشت: دشمنان بیشترین طمع را نسبت به سرمایه های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند.

 

وی ضمن تشریح علل اصلی موفقیت‌های ملت ایران بعد از انقلاب اسلامی تا کنون، بیان کرد: هیچ اراده‌ای بالاتر از عزم یک ملت خداجو و با ایمان که متکی به ارزش‌های اسلامی برای رسیدن به یک هدف مشترک گام بر می‌دارند، نیست.

 

دبیر جامعه روحانیون استان هرمزگان ادامه داد: نسل جوان جامعه امروز رسالت بزرگی در به سرانجام رسانیدن تلاش‌های صورت گرفته از سوی پدران و مادران خویش در جهت رشد و پیشرفت جامعه بر عهده دارد و درک این موقعیت تاریخی انگیزه فراوانی را در میان اقشار مختلف به ویژه در میان دانشجویان و دانشگاهیان خلق می‌کند که با جدیت هر چه بیشتری گام بردارند.

 

حجت الاسلام میرزایی در پایان گفت: ملت ایران در این سال‌ها با عزم خود توانسته گام‌های بلندی به سوی استقلال و رفع وابستگی‌ها بردارد./202/851/ب1

ارسال نظرات