۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۴۳۹۵۹۶
فرمانده سپاه عاشورا:

بالاترین هدف دشمن برهم زدن امنیت ایران است

سردار کریمیان با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای ایجاد ناامنی در داخل مرزهای ایران اسلامی، گفت: بالاترین هدف دشمن برهم زدن امنیت ایران است.
سردار کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جمع خانواده‌های شهدا، ایثارگران و فرماندهان نظامی و انتظامی در شهرستان بستان آباد، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان جان برکف، بیش از هر زمان دیگری آماده مقابله با هرگونه تهدید دشمنان نظام هستند.


وی با تأکید بر این‌که آمادگی های لازم برای دفاع نظامی و امنیتی و جنگ نرم را در کشور داریم، خاطرنشان کرد: بالاترین هدف و تلاش دشمن برهم زدن امنیت ایران است، اما دشمن غافل از این حقیقت است که عمده قوای امنیتی و نظامی ایران نیروهای مردمی و بسیجیان هستند که قابل افزایش در هر موقع هستند.


کریمیان قدرت بسیج را علاوه بر سازندگی و فعالیت در عرصه های علمی، اجتماعی و سیاسی در عرصه های دفاعی و بازدارندگی نیز مهم عنوان کرد و با اشاره به اذعان تحقیقاتی دشمنان از قدرت دفاعی کشورمان، تصریح کرد: امروز دشمن فهمیده است که با قدرت تهاجمی نمی تواند با ایران مقابله کند.


وی هدف از اردوی صحرایی لشکر عملیاتی 31 عاشورای استان را ارتقای سطح دانش و توانمندی ها و رفع نواقص مربوط به آمادگی یگانی برای اجرای مأموریت های محوله دانست و گفت: تقویت آمادگی های فردی و گروهی کارکنان و سنجش میزان آمادگی های رزمی و توان یگان برای اجرای ماموریت و تمرین زندگی در شرایط سخت از دیگر اهداف بوده است.


همچنین اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی در سخنانی با تأکید بر این‌که کوچک ترین تهدید دشمن با عکس العمل قاطع نیروهای مقتدر ما روبه رو خواهد شد، اظهار داشت: امروز دنیا متوجه آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان و مردم برای دفاع از ارزش های اسلامی و کشور شده اند، به یقین این آمادگی بزرگ ترین بازدارندگی برای هر گونه تهدید دشمن است.


جبارزاده با اشاره به اینکه بدنه دولت در آذربایجان شرقی از نیروهای مخلص و متعهد و با روحیه جهادی تشکیل شده است، افزود: رشادت هشت سال دفاع مقدس و حماسه آفرینان آن دوران برای جوانان و مردم الگوی بارز در دفاع از اسلام و ارزش های اسلامی است؛ امثال شهید باکری حجت خداوند برای ما بودند.


وی با اشاره به این‌که در دوران هشت سال دفاع مقدس صدای بمباران تبریز همواره در گوشمان بود، افزود: امروز صدای همان گلوله ها و بمب ها از سواحل مدیترانه شنیده می شود؛ همان‌هایی که به دنبال براندازی نظام اسلامی ایران بودند؛ چون گرفتار مسائل امنیتی شده اند و چاره ای جز درخواست کمک از ایران ندارند./935/202/ب2

ارسال نظرات