۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۴۳۹۳۷۲
مدیر مدرسه علمیه خواهران الیگودرز خبر داد؛

پذیرش ۴۵ طلبه نو ورود در مدرسه علمیه فاطمیه

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز از پذیرش و جذب 45 طلبه نو ورود در مدرسه علمیه خواهران الیگودرز خبر داد و گفت: هم اکنون نیز بیش از 90 طلبه در این مدرسه مشغول تحصیل هستند.
پذیرش طلبه

ربابه نجفی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: بیش از 90 طلبه در سطح دو حوزوی مشغول تحصیل در مدرسه علمیه خواهران الیگودرز هستند.

 

وی با بیان این که به مناسبت سال تحصیلی آینده 45 طلبه جدیدالورود پذیرش می شود، افزود: از این تعداد 30 نفر به صورت حضوری و 15 نفر نیز نیمه حضوری جذب مدرسه علمیه فاطمیه خواهد شد.

 

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز با اشاره به این که مصاحبه های ورودی داوطلبان ورود به این مدرسه در حال برگزاری است، عنوان داشت: تعداد شرکت کنندگان سه برابر ظرفیت پذیرش است.

 

وی یادآور شد: تاکنون 40 طلبه از مدرسه علمیه خواهران الیگودرز فارغ التحصیل شده است و این تعداد در مناطق تبلیغی و به مناسبت های گوناگون مشغول فعالیت می شوند.

 

نجفی در ادامه از برگزاری دوره مقدماتی کلاس های قرآنی عقیدتی، مشاوره، اخلاقی و مذهبی خبر داد و گفت: این دوره ها با همکاری کمیته امداد و حوزه علمیه خواهران الیگودرز برای مددجویان برگزار می شود.

 

وی با بیان این که مربیان برگزاری این دوره ها از فارغ التحصیلان حوزه هستند، افزود: در این راستا بیش از 9 نفر از طلاب فارغ التحصیل فعالت دارند.

 

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز یادآور شد: کلاس های فوق با شرکت بیش از 150 مددجوی الیگودرزی برگزار می شود.

 

وی در ادامه از برگزاری دوره های آموزشی در ایام فراغت طلاب خبر داد و اظهار داشت: ایام تابستان کلاس های قرائت قرآن، خیاطی و سفره آرایی و آموزش ترزیقات با همکاری هلال احمر الیگودرز برگزار می شود.

 

نجفی در پایان عنوان داشت: برگزاری این دوره ها تا پایان ایام تابستان ادامه دارد و همه طلاب می توانند در هرکدام از دوره های آموزشی شرکت کنند./302/9459/ب1

فاطمه ملکی
ارسال نظرات