۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۷
کد خبر: ۴۳۹۱۸۹
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

نتیجه انتخابات خبرگان بسیاری از نقشه های دشمنان را خنثی کرد

رییس قرارگاه عمار در تبیین ابعاد مذاکرات هسته ای و گذشت یکسال از توافق گفت: دشمن در این توافق بعد از گذشت 36سال از انقلاب و ناکام ماندن در تمام میدان ها تنها به دنبال سلب قدرت و توانایی نظامی و هسته ای ایران است.
استاد طائب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، چهارشنبه در جمع فرماندهان و نخبگان بسیجی شهرستان نجف آباد در محل ناحیه سپاه شهرستان، درباره ابعاد مذاکرات  و گذشت یکسال از توافق هسته ای گفت: میدان مذاکره هسته ای همانند میدان نبرد صفین است که اگر روشنگری و بصیرت در بین یاران نباشد، پیروز این میدان دشمن است.

 

وی با تبیین ابعاد توافق هسته ای افزود: در توافق هسته ای که سال گذشته بعد از 36سال به امضا رسید، دشمن به دنبال رسیدن به سه هدف اصلی، عدم حمایت از تروریسم که معیار این هدفشان، اسرائیل بود که هر کس با اسرائیل بجنگد، تروریسم است، به رسمیت شناخته شدن اسرائیل و محو شعار مرگ بر اسرائیل و هدف آخرشان حل شدن حقوق بشر در ایران به معنای حذف ولایت فقیه از قانون اساسی بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین طائب با تشبیه شروط توافق هسته ای ایران به شروط معاویه در جنگ صفین ادامه داد: دشمنان در مدت 36سال بعد از پیروزی انقلاب به این نتیجه رسیدند که نمی توانند در میدان نبرد نظامی بر ملت ایران پیروز شوند، و باید ایران را از میدان مقاومت فکری به زانو در آورند برای همین در مذاکرات هسته ای، پله پله جلو آمدند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: بعد از گذشت یک سال از توافق هسته ای، درایت و تیزبینی رهبری باعث شد تا دشمنان به اهداف خود که در مرحله اول توقف فعالیت های هسته ای ایران است نرسند، امروز بدعهدی آمریکايي ها در توافق هسته ای آشکار شده است با آن که آنان خود قائل به این عهدشکنی نیستند.

 

رییس قرارگاه عمار با اشاره به سخن بان کی مون که فعالیت های ایران را خلاف قرارداد بیان کرده است، افزود: دشمن در این قرارداد چنان شیطنت آمیز متن را تنظیم کرده است، که شاهد هستیم که ایران را ناقص تعهدات می دانند،دشمن به دنبال گرفتن توانايي هسته ای ما است و آنچه دشمن از آن وحشت دارد دستيابي ایران به توانمندي هسته ای است.

 

رییس قرارگاه عمار با تأکید بر روشنگری و بصیرت درباره این مسائل بیان داشت: به فرموده رهبر انقلاب، سوریه طراز اول انقلاب اسلامی است و دشمنان در این شرایط و برنداشتن تحریم و وضعیت سخت اقتصادی به دنبال ایجاد القائاتی درباره تحولات منطقه و ارتباط ایران با آنها است که اگر در این بیدارگری ذره ای کوتاه بیاییم، صفین دیگری در پیش است.

 

وی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و توطئه های دشمنان برای نفوذ در این دو ارگان کشور بیان کرد: همان گونه که رهبری مؤکداً فرمودند دشمنان به دنبال نفوذ در بدنه نظام هستند و بعد از انتخابات خبرگان، بسیاری از نقشه های دشمنان از بین رفت.

 

اقتصاد مقاومتی، تنها راه حل بحران اقتصادی دنیا است

حجت الاسلام و المسلمين طائب در ادامه درباره شعار سال و تأکید رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی افزود: رهبری با اعلام این شعار بر تمام جریانات فکری که رفع تحریم ها را تنها راه حل مشکلات اقتصادی می دانند خط بطلان كشيدند و امروز نه تنها اقتصاد ایران، بلکه اقتصاد دنیا تنها راه حلش، اقتصاد مقاومتی است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: امروز اقتصاد دنیا گره خورده است و آمریکا خلاف آنچه از اقتصادش می گوید، اقتصادش زمین خورده است و تنها راه حل این بحران جهانی، رسیدن به اقتصاد مقاومتی و  دوری از زندگی اشرافی است.

 

رییس قرارگاه عمار در تحلیل کودتای ترکیه نیز خاطرنشان کرد: انجام کودتا در دنیا سه قاعده دارد، وزارت خارجه، دادستانی و وزارت دفاع آن کشور که هر سه باهم هماهنگ می شوند، و در ترکیه این استخوان بندی کودتا وجود نداشت./1306/پ202/ج1

ارسال نظرات