۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۴۳۸۱۳۱
امام جمعه موقت سمنان:

فساد اجتماعی و اخلاقی جامعه ریشه در بدحجابی دارد

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه فحشا، فساد اجتماعی و اخلاقی در جامعه ریشه در بد حجابی دارد، گفت: اگر دلسوز نظام هستیم باید با این پدیده شوم که حاصل توطئه دشمنان است، مقابله کنیم.
امام جمعه موقت سمنان

به گزارش خبرگزاری رسا از سمنان، حجت الاسلام سیدجلال احمدپناهی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای نماز جمعه این شهر، خواستار واکنش قاطع مسئولان در برخورد جدی با بدحجابی در جامعه شد و ابراز داشت: اگر با این پدیده شوم برخورد جدی نشود زمینه تضعیف نظام فراهم خواهد شد لذا از مسئولان می خواهیم تمام جدیت خود را در برخورد با بی حجابان به کار گیرند.

 

وی افزود: بدحجابی زمینه فساد در جامعه را فراهم می کند و اگر دلسوز نظام هستیم باید با این پدیده شوم که حاصل توطئه دشمنان است، مقابله کنیم.

 

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به ضرورت بومی سازی پوشاک بانوان نیز، گفت: امروزه ۹۰درصد پوشاک بانوان حتی چادر و اقلام مورد نیاز ایشان از خارج کشور وارد می شود لذا در کشوری که چادر، تسبیح و جانماز نیز وارداتی است، نمی توان چندان ادعای بومی سازی تولیدات را داشت.

 

حجت الاسلام احمدپناهی افزود: نمونه لباس هایی که از خارج کشور وارد می شود بی ثباتی های اجتماعی و فرهنگی را ترویج می کنند و امروز بانوان محجبه ما به واقع نمی دانند لباس مناسب را باید از کجا تهیه کنند.

 

وی با بیان اینکه فحشا، فساد اجتماعی و اخلاقی در جامعه ریشه در بد حجابی دارد، ابراز داشت: برنامه ریزی کاربردی نیاز اشاعه فرهنگ حجاب در جامعه است چرا که شیوه های کنونی مشخصا جواب نداده اند پس برنامه ریزی مدون، آموزش، قوانین سخت گمرکی، برنامه های فرهنگی، برخورد قهریه از جمله اقداماتی است که می توان در ریشه کنی بد حجابی از آنها بهره برد./977/101/ب2

ارسال نظرات