۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۴۳۷۰۴۹
با سخنرانی آیت‌الله دری نجف‌آبادی؛

راهپیمایی مدافعان حریم خانواده در اراک برگزار می‌شود

به مناسبت هفته عفاف و حجاب و در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن راهپیمایی عفاف و حجاب در اراک از دبیرستان تزکیه به سمت امامزادگان عبدالله و آمنه خاتون برگزار خواهد شد.
راهپیمایی مدافعان حریم خانواده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، به مناسبت هفته عفاف و حجاب و در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن راهپیمایی عفاف و حجاب در اراک از دبیرستان تزکیه به سمت امامزادگان عبدالله و آمنه خاتون برگزار خواهد شد.

 

یاد و خاطره شهدای مسجد گوهرشاد

با توجه به نامگذاری ۲۱ تیرماه به عنوان روز ملی عفاف و حجاب در شهرستان اراک همزمان با سراسر کشور راهپیمایی عفاف و حجاب با حضور خواهران حوزه‌های مقاومت بسیج و مردم این شهرستان برگزار می‌شود.

 

آغاز هفته عفاف و حجاب از شنبه، ۱۹ تیرماه تا جمعه، ۲۵ همین‌ماه ادامه دارد و و در این هفته یاد و خاطره شهدای مسجد گوهرشاد گرامی داشته می‌شود.

 

برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی

راهپیمایی هفته عفاف و حجاب در اراک قردا از ساعت ۱۷ برگزار می شود و مسیر حرکت نیز از میدان شهدا به سمت امامزادگان آمنه خاتون(س) و عبدالله(ع) با سخنرانی آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی می‌باشد.

 

همچنین در هفته عفاف و حجاب در اراک با کمک دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های متنوعی از جمله مسابقات فرهنگی، نشست‌های روشنگری، بصیرتی انجام خواهد شد.

 

آسیب‌های بدحجابی و مزیت‌های رعایت حجاب در جامعه

شایان ذکر است، یکی از اهداف از برنامه‌ریزی برای هفته عفاف و حجاب آگاهی دختران جوان از آسیب‌های بدحجابی و مزیت‌های رعایت حجاب در جامعه است.

 

گفتنی است، مراسم هفته عفاف و حجاب در اراک با همکاری سپاه روح‌الله استان مرکزی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیمای استان، آموزش‌وپرورش، کانون مساجد، اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار می شود.

 

برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در بیش از ۱۵۰ پایگاه بسیج اراک

نمایشگاه عفاف و حجاب در بیش از ۱۵۰ پایگاه بسیج اراک برگزار می شود و در شهرستان اراک ۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج فعالیت دارند که برآورد می‌شود تمام این پایگاه‌ها نمایشگاه عفاف و حجاب را برپا کنند.


همچنین بمناسبت هفته عفاف و حجاب نشست‌های قشری در کارخانجات و تجلیل از بانوان محجبه برگزلر می شود و همچنین قرار است از مراجعه‌کنندگان با حجاب نیز تجلیل به عمل آید.

 

گفتنی است، به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و نشر اهمیت این موضوع چهارشنبه، ۲۳ تیرماه با همایشی تحت همین عنوان در کانون بسیج اراک برگزار شود./842/203/ب3

 

ارسال نظرات