۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۴۳۵۷۴۴
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

مردم ایران در روز قدس انسجام و اتحادی تماشایی را به نمایش گذاشتند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: مردم ایران در روز قدس انسجام و اتحادی تماشایی را به نمایش گذاشتند و تهدیدات دشمنان و سرما و گرمای هوا هرگز مردم را از حضور در راهپیمایی روز قدس باز نداشته است.
عابدینی عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجدالنبی قزوین برگزار شد با اشاره به راهپیمایی روز قدس گفت: در ماه مبارک رمضان که ماه تقواست، راهپیمایی ظلم ستیزانه روز قدس و حمایت از محرومان و مستضعفان در واقع روز تجلی تقوای الهی و خروش ملت جهان نسبت به جنایات رژیم غاصب صهیونیست بوده که همه آحاد جامعه در این روز در صحنه حضور پیدا کردند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه روز قدس را روز مهر و محبت به مردم مظلوم جهان است، افزود: حمایت از مستضعفان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین و ایستادن در مقابل ستمکاران و شکست شوکت آنها مصداق تقوای همگانی است چراکه باید با اقتدار در مقابل ستمگری رژیم جانی و کودک‌کش صهیونیست ایستاد.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ابراز کرد: سلایق و احزاب مختلف سیاسی در روز قدس با یکدیگر دست اتحاد داده و یکپارچه فریاد مرگ بر صهیونیست سر می‌دهند تا روزی که شاهد رهایی مردم مظلوم سرزمین‌های اشغالی از دست ستمگران باشند.

 

وی در ادامه افزود: آل‌سعود، رژیم غاصب بحرین و گروه‌های تکفیری داعش عوامل میدانی و پشتیبانی‌شونده کاخ سفید هستند که دست به جنایات مختلق زده و مسلمانان را به خاک و خون می‌کشند.

 

امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به ویژگی‌های یهودیان بر اساس آیات الهی خاطرنشان کرد: خود برتربینی و نژاد پرستی از ویژگی یهودیان است که بر این اساس خود را فرزندان و دوستان خدا می‌نامند و بر این باورند که دیگران در خدمت آنها هستند و ارتکاب هر گونه جنایت و عهدشکنی را بر خود جایز می‌دانند.

 

وی تصریح کرد: با وجود تبلیغات رسانه‌ای و ظاهر سازی که آنها انجام می‌دهند خداوند در قرآن کریم می‌فرماید که یهودیان محکوم به ذلت هستند و اگر تاریخ یهودی را با دقت مطالعه کنیم می‌بینیم که هیچ‌گاه با افتخار و سربلندی زندگی نکرده‌اند و در سرزمین‌های غصبی همواره آواره بودند.

 

صهیونیست‌ها در هیچ جای جهان مسلط و حاکم نخواهند شد

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه اضافه کرد: آنها دائم در استرس و اضطراب به سر می‌برند و مهر خواری و ذلت بر پیشانی یهودیان نوشته شده است و خداوند متعال به مسلمان نوید می‌دهد که صهیونیست‌ها در هیچ جای جهان مسلط و حاکم نخواهند شد.

 

وی با اشاره به ویژگی‌های یهودیان ابراز کرد: از ویژگی‌های قوم یهود که در قرآن کریم به آنها اشاره شده می‌توان عهدشکنی، تحریف کلام و کتاب خدا، به ناحق کشتن پیامبران الهی و تسلط بر مسلمانان را نام برد که در رفتار و اعمال این رژیم مشخص و واضح است.

 

مسلمانان وفاداری خود را نسبت به دین ثابت کرده‌اند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه اظهار کرد: آنها تصور می‌کنند که با تحریم اقتصادی و فشار مالی می‌توانند مسلمانان را از دین اسلام دور کنند در حالیکه مسلمانان همیشه وفاداری خود را در سختی‌ها نسبت به دین و اعتقادات خود ثابت کرده‌اند.

 

وی در ادامه افزود: یهودیان آرزو دارند که مسلمانان در همه ابعاد اقتصادی، سیاسی و فرهنگی همیشه عقب مانده و تابع قدرت آنها بوده و پرچم دار و پیشکسوت و موفق نباشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی تصریح کرد: یهودیان، مال دوست هستند و آیات قرآن کریم به ما یادآوری می‌کند که سرزمین اشغالی نباید محل درآمد آنها باشد و بندرهای تجاری آنها نباید از موشک‌های شما در امان باشند چراکه سلب امنیت جانی، مالی و سرمایه گذاری، رمز پیروزی بر صهیونیست‌ها است.

 

ما باید همواره انقلابی و توفنده علیه صهیونیست‌ها فعالیت کنیم

وی امیدواری به وفای به عهد رژیم صهیونیستی و آمریکا را ساده‌لوحی و تفکری بیهوده دانست و تاکید کرد: با توجه به رهنمودهای قرآن باید همواره انقلابی و توفنده علیه صهیونیست‌ها فعالیت کنیم تا آنها را از سرزمین اشغالی بیرون برانیم و این رژیم سرطانی را از بیخ و بن برچینیم.

 

خطیب جمعه قزوین تصریح کرد: خداوند متعال در ماه مبارک رمضان درهای رحمت و محبت و مجالس دینی و معنوی و صله رحم را باز گذاشته و ما باید کاری کنیم که این درها پس از ماه مبارک رمضان نیز باز بماند.

 

رمضان ماهی است  که درهای عداوت و کینه به روی روزه داران بسته است

وی در ادامه افزود: در این ماه همچنین درهای عداوت و کینه و جهنم به روی روزه داران بسته است که امیدواریم با ادامه دادن همین مسیر، در ماه های دیگر نیز بسته بماند.  

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی تاکید کرد: باید تقوا و فرهنگ ماه مبارک رمضان را در همه ماه های زندگی جاری کنیم و معنویت برخاسته از عبادت و بندگی را به همه سال سرایت دهیم.

 

وی با بیان اینکه اقامه نماز جمعه و جماعات فقط منحصر به ماه رمضان نیست، گفت: امیدواریم که خداوند توفیق حضور در نماز جمعه و جماعت را در همه ایام سال به ما عنایت فرماید تا غائب نماز جمعه و جماعت نباشیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس بیان کرد: مردم ایران در روز قدس انسجام و اتحادی تماشایی را به نمایش گذاشتند و تهدیدات دشمنان و سرما و گرمای هوا هرگز مردم را از حضور در راهپیمایی روز قدس باز نداشته است.  

 

وی عنوان کرد: مردم ایران با هر سلیقه، گرایش سیاسی و از هر حزب و جناحی که هستند در روز قدس و 22 بهمن و شب های قدر و سایر مناسبت‌ها گرایش و سلایق خود را کنار گذاشته و یکدل و یکپارچه برای رضای خدا در کنار یکدیگر قرار می گیرند و لطف و مهربانی خود را شامل همه مسلمانان و خشم و نفرت خود را شامل حال دشمنان می‌کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی خاطرنشان کرد: روز قدس روز نقشه و فکر برای براندازی رژیم صهیونیستی و رژیم‌های مشابه آن همچون رژیم صعودی و رژیم اشغال‌گر بحرین و داعشیان و همه کسانی است که علیه مسلمانان جهان فعالیت می‌کنند.

 

روز قدس را روز خشم و نفرت در مقابل مستکبران جهان

وی روز قدس را روز مهر و محبت برای فلسطینیان و خشم و نفرت در مقابل صهیونیست و مستکبران و ستمگران جهان نامید و تصریح کرد: وقتی 298 مسافر بی‌گناه هدف موشک آمریکاییان قرار می گیرند و آنها در مقابل جشن می‌گیرند و افسر جنایتکار در آمریکا مورد تشویق قرار می‌گیرد همه اینها به معنای قساوت و بی‌رحمی و علت شعار مرگ بر آمریکای ما ایرانیان است.

 

خطیب جمعه قزوین خاطرنشان ‌کرد: فتنه 88 تنها بخش کوچکی از جنایات و شجره فتنه‌گری رژیم صهیونیستی بود که این اتفاق تاسف‌بار را می‌توان تلخ‌ترین خاطره پس از پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد که خساراتی بزرگ به نظام وارد کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی اظهار کرد: جنایات و ظلم‌های ستمگرانی همچون آمریکا و اسرائیل باید برای دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد جامعه بیان شود باید لیستی از جنایات آمریکایی‌ها که هر روز بر آن افزوده می‌شود، تهیه شود تا نسل جوان با مروز جنایات آنها، بهتر دشمنان را بشناسند.

 

وی در پایان گفت: امیدواریم عزت و عظمت و شکوه عید فطر دستخوش رفتار سلیقه‌ای و منطقه‌ای ما نشود و ما شاهد برگزاری نماز عید فطر باشکوهی باشیم./873/201/ب2

ارسال نظرات