۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۴۳۵۷۱۷
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان:

جهان اسلام نیازمند انسجام و همگرایی است

استاد حوزه علمیه استان همدان گفت: اگر بصیرت و دانش سیاسی در جامعه مسلمین مطرح شده و نهادینه شود شاهد اضمحلال استکبار جهانی خواهیم بود.
c

حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی در مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرگزاری رسا در همدان، اظهار داشت: همه مسلمین باید بر روی مسأله فلسطین توجه ویژه داشته باشند.

 

وی افزود: امروز همه مشکلات جامعه مسلمانان در انسجام و وحدت خلاصه می شود و دشمنان با ایجاد شکاف در میان مردم سبب شده اند که بین مردم مسلمان رخنه ایجاد شود.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به برخی اظهارنظرها درباره کمک کردن به فلسطین، خاطر نشان کرد: حتی اگر فلسطینیان مسلمان هم نبودند باز هم طبق وظیفه ای که دین بر عهده انسان گذاشته است از فلسطینیان حمایت می کردیم.

 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به نهادینه کردن بصیرت در جامعه اسلامی، افزود: اگر بصیرت و دانش سیاسی در جامعه مسلمین مطرح شده و نهادینه شود شاهد اضمحلال استکبار جهانی خواهیم بود.

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با اشاره به حفظ و ترویج آرمان های اسلام و انقلاب، ابراز داشت: همه افراد انقلابی باید در پاسداشت اهداف انقلاب و اسلام بکوشند.

 

وی با بیان این مطلب که مقابله با استکبار و صهیونیسم جهانی از موضاعات مهم جهان اسلام است، گفت: در روایات و آیات قرآن بر این مهم بسیار تأکید شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی در پایان خاطرنشان کرد: بیداری کشورهای اسلامی منطقه سبب انسجام و همگرایی جهان اسلام است و تا زمانی که اتحادی در کار نباشد استکبار از بین نخواهد رفت./979/202/ب2

ارسال نظرات