۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۴۳۵۶۷۲
آیت الله ممدوحی:

مستکبران و کفار بدانند قدرت غیر مغلوب خدا همواره پیروز است

آیت الله ممدوحی گفت: کسی توان مبارزه با خداوند متعال را ندارد و به عیاران، مکاران، ساحران و مستکبران عالم باید گفت کسی از سلاح شما وحشتی ندارد، زیرا قدرت غیر مغلوب خدا موجب پیروزی حقیقت طلبان و با خدایان است.
آیت الله حسن ممدوحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله حسن ممدوحی، عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ظهر امروز با حضور در راهپیمایی روز قدس، در مسجد جامع کرمانشاه ابراز داشت: تاریخ همواره شاهد زنده و گواه این امر است که کفر با تمام فرّ و قدرت های شیطانی قارونی ظاهر شده است.

 

نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: کفار همواره از یک نکته غافل بودند و آن اینکه نظام هستی و مدیریت آن تنها به دست مبدأ متعالی موجودات است و کل هستی از کران ازلی تا کران ابدی به دست رب العالمین است.

 

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: علامه طباطبایی فرمود نظام آفرینش و ماوراء یک واحد بیشتر نیست و تدبیر آن نیز واحد است، فاعلیت و تدبیر آنچه که در نظام آفرینش رخ می دهد از سوی خداوند است.

 

آیت الله ممدوحی یادآور شد: آنچه به دست خلایق سپرده شده است، تنها ظواهر بسیار کوچکی است و اگر تقدیر یار نباشد، تدبیر یاری نخواهد کرد، تدبیری مژثر واقع می شود که با تقدیر همراه باشد.

 

وی اظهار داشت: کسی توان مبارزه با خداوند متعال را ندارد به عیاران و مکاران و ساحران و مستکبران عالم باید گفت کسی از سلاح شما وحشتی ندارد زیرا قدرت غیر مغلوب خدا موجب پیروزی حقیقت طلبان و با خدایان است.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد: امام خمینی (ره) تمام سیستم های مدیریتی و دو قطبی آن زمان را به دور انداخت و یک خط واحد توحیدی را پایه نهاد، امام خمینی(ره) با شعار نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی خط بطلانی بر تفکر دو قطبی مارکسیستی و سرمایه داری کشید.

 

آیت الله ممدوحی عنوان داشت: جنبشی عظیم در جهان به وقوع پیوسته و تمایلات مردم جهان به اسلام رو به فزونی است، زیرا مردم به قدرت غیر غلوب خدا پی برده اند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است به زودی با تدبیر و مدیریت رهبر معظم انقلاب، پرچم انقلاب اسلامی به دستان امام زمان (عج) رسیده و انتظارات پایان یابد./857/202/ب2

ارسال نظرات