۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۴۳۵۶۰۴
عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی:

روز قدس، تجلی اعلام انزجار جامعه اسلامی از رژیم غاصب صهیونیستی است

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی روز جهانی قدس را روز اعلام انزجار و نفرت جامعه اسلامی از رژیم غاصب صهیونیستی دانست و گفت: روز جهانی قدس فرصتی است تا مسلمانان سراسر عالم انزجار خود را از سیاست های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی اعلام کنند.
حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: روز جهانی قدس روز همبستگی مسلمانان جهان با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین است.

 

خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی روز جهانی قدس را روز اعلام انزجار و نفرت جامعه اسلامی از رژیم غاصب صهیونیستی دانست و خاطر نشان کرد: روز جهانی قدس فرصتی است تا مسلمانان سراسر عالم انزجار خود را از سیاست های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

 

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسلمانان جهان یه ویژه ملت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلام ایران باید با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس نقشه های شوم دشمنان و بدخواهان را خنثی کنند، گفت: روز قدس روز مبارزه با ظالمان، قتل بین‌المللی و روز نه گفتن به تجاوز، خون‌ریزی، آوارگی و تصرف خانه‌های مردم مظلوم است.

 

راهپیمایی روز قدس نماد مبارزه با ظلم

حجت‌الاسلام سلیمی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس نماد مبارزه با ظلم است، خاطر نشان کرد: روز جهانی قدس روز دنیای اسلام و فریاد غلبه بر ظلم و ستم در جهان است و راهپیمایی در این روز بزرگ سبب خشم دشمنان اسلام خواهد شد.

 

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روز قدس روز تجلی وحدت و انسجام امت اسلامی است، خاطر نشان کرد: بدون شک حضور پر شور و باشکوه و گسترده مسلمانان در راهپیمایی روز قدس مانع تحقق توطئه به فراموشی سپردن مسأله آزادسازی قدس شریف خواهد شد.

 

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی روز قدس مقابله با این توطئه شوم و بسیار خطرناک است، افزود: شرکت در راهپیمایی روز قدس نه به تروریسم دولتی صهیونیستی است و اجازه نخواهد داد نیروهای تکفیری توسط صهیونیست‌ها پرورش پیدا کرده و گسترش یابند.

 

ضرورت حضور مردم استان مرکزی در راهپیمایی روز قدس

حجت‌الاسلام سلیمی خاطر نشان کرد: امروز مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با توجه به شرایط منطقه با حضور پر رنگ در راهپیمایی روز قدس اعلام می‌کنند که تا پایان از مسیر عزت که همان مسیر مقاومت است، دفاع می‌کنند و حضور در راهپیمایی یک وظیفه شرعی است و امیدواریم همه مردم حضوری پررنگ در این راهپیمایی داشته باشند.

 

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استان مرکزی نیز  همپای مردم سایر استان‌های کشور در این راهپیمایی شرکت و اتحاد خود با تمام مسلمانان جهان را اعلام می کنند./302/842/ب1

ارسال نظرات