۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۴۳۵۵۶۱
کارشناس مسائل سیاسی:

اعلان برائت از ظالمان و کفار، نصرت الهی را برای ما به همراه دارد

کریمی با اشاره به این که اعلان برائت از ظالمان و کفار، نصرت الهی را برای ما به همراه دارد، گفت: یاری و نصرت الهی زمانی به ما می رسد که پشت سر ولی خدا حرکت کنیم، روز قدس روز اعلام مواضع در برابر ظالمان و مستکبرانی همچون رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا است.‏
روز قدس

غلامعلی کریمی، کارشناس مسائل سیاسی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، در رابطه با وظیفه سیاسی و دینی هر مسلمانی مبنی بر شرکت در راهپیمایی روز قدس، گفت: اگر به وصیت نامه امیرمومنان(ع) دقت کنیم ایشان بعد از سفارش فرزندانشان و امت به رعایت تقوا، ستون ولایت و دین مداری را دشمنی سرسخت با ظالم و دفاع از مظلوم می دانند.

 

وی ادامه داد: حضرت علی(ع) در خطبه سوم نهج البلاغه نیز فلسفه پذیرش حکومت را دفاع از مظلوم و درهم شکستن ظالم می دانند، حداقل کاری که ما به عنوان یک مسلمان می توانیم بکنیم این است که مواضع خود را اعلام کنیم، روز قدس روز اعلام مواضع در برابر ظالمان و مستکبرانی همچون رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا است.

 

کارشناس مسائل سیاسی، در پاسخ به این که شرکت در راهپیمایی و شعار سر دادن ها چه فایده ای دارد، افزود: در جنگ نا متقارن بحث توکل و استعانت از خداوند و اعلان برائت از ظالمان و کفار، یاری و نصرت خداوند را برای ما به همراه دارد.

 

کریمی اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم خطاب به حضرت موسی می فرماید: شما بندگان مرا شبانه حرکت دهید اگر بنی اسرائیل از این راهپیمایی خارج نشوند غرق نمی شوند، یاری و نصرت الهی زمانی به ما می رسد که پشت سر ولی خدا حرکت کنیم.

 

وی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: جنگ سوریه بحث مذهبی نیست بلکه بحث سیاسی است، کشاندن جنگ به سوریه و تشکیل گروه های امثال داعش و النصره برای نجات رژیم صهیونیستی بود، وقتی در مقابل اسرائیل، حزب الله قرار بگیرد کم کم اسرائیل رو به نابودی خواهد رفت، به همین خاطر پرچم داعش و النصره را در مقابل پرچم حزب الله بالا کشیدند.

 

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه ابراز داشت: تمام این اقدامات در راستای تضعیف ما است، در غائله سوریه و عراق و یمن رژیم آل سعود پیش مرگ رژیم صهیونیستی شد که تمرکز و هوشیاری ما را از بین ببرند ولی ملت شریف و همیشه در صحنه ما باید همیشه با هوشیاری و بصیرت نافذ خود حضور پر رنگ خود در صحنه را حفظ کنند. /869/303/ب3

ارسال نظرات