۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۴۳۵۵۵۴
معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان:

آمار تحقیق و پژوهش در حوزه ها رشد خوبی خواهد داشت

حجت الاسلام افضلی گفت: بیش از 800 مقاله از فعالیت های پژوهشی ـ کلاسی طلاب پایه های 3 تا 6، در سطح استان به دست ما رسیده است.
معاون پژوهش حوزه علميه استان خوزستان

حجت‌ الاسلام افضلی، معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که فعالیت های علمی ـ پژوهشی طلاب، در نوبت دوم مورد بررسی قرار گرفت، تأکید کرد: طلاب ملزم به ارائه مقاله علمی در یکی از دروس اصلی هستند.

 

معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، با بیان این که این طرح تحقیقاتی، ازطرف حوزه علمیه قم، پیگیری و اجرا می شود، گفت: بیش از 800 مقاله از فعالیت های پژوهشی ـ کلاسی طلاب پایه های 3 تا 6، در سطح استان به دست ما رسیده است.

 

حجت‌ الاسلام افضلی، تعمیق در خوانده های دروس حوزوی، آشنایی طلاب با نویسندگی و ملزم کردن آنان به ارائه تحقیقات پژوهشی را از اهداف این طرح عنوان کرد.

 

وی ضمن بیان اینکه این آمار تحقیق و پژوهش در حوزه ها رشد خوبی خواهد داشت ادامه داد: طرح در سال های آینده برای پایه های 7 تا 10، اجرا خواهد شد.

 

حجت‌ الاسلام افضلی، اظهار داشت: در تابستان امسال اردوی علمی ـ آموزشی سه روزه ای، برای معاونین تحقیق و پژوهش حوزه های علمیه استان برگزار خواهد شد.

 

وی در پایان تأکید کرد: در این اردو، همه موضوعات و موارد لازم، همچون آشنایی با مقالات علمی، خلاصه نویسی، رساله نویسی، کتاب نویسی، پایان نامه نویسی و آشنایی با کتابخانه ها و انواع کتاب، به کادر معاونین پژوهش استان آموزش داده خواهد شد./9466/302/ب3

ارسال نظرات