۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۴۳۵۴۴۷
استاد جامعه االمصطفی تبریز:

بحرین برای آل خلیفه جهنم خواهد شد

حجت الاسلام ریاضی گفت: آل خلیفه بداند که اگر گوش به دهان اربابان جائر و صهیونیستی خود دارد، جوانان مؤمن و انقلابی بحرین نیز گوش به فرمان مرجع بحرینی خود هستند و بحرین را برای آنها جهنم خواهد کرد.
تظاهرات مردم بحرین در حمایت از شیخ عیسی قاسم

حجت الاسلام باقر ریاضی بخشایش، استاد جامعه المصطفی (ص) تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با پیروزی خود توانست روحی دوباره در جهان اسلام بدمد، اظهار داشت: دید نافد و آینده نگری امام راحل سبب شد تا برای زنده ماندن مسأله فلسطین در جهان اسلام روز قدس را به یادگار گذارد.

 

وی ادامه داد: این روزها دنیای اسلام در پیچ و خم مشکلات و مسائلی است که از سوی استکبار جهانی و صهیونیسم طراحی شده است و رژیم های مزدور و دست نشانده و مرتجع منطقه، حامی و مجری این نقشه شوم و خطرناک شده اند. مردم مسلمان بحرین زیر یوغ استبداد کثیف آل خلیفه روزه خود را با درد و رنج و استغاثه به درگاه الهی افطار می کنند.

 

این استاد جامعه المصطفی(ص) افزود: مسأله بحرین جنگ شیعه و سنی نیست بلکه مسأله حکومت رژیم سفاکی همچون آل خلیفه بر اکثریتی از شیعیان و سنیان و مردم مظلوم و مسلمان بحرین است و به تازگی این حکومت صهیونیستی جائر دست به ابلهانه ترین و خطرناک ترین اقدام خود یعنی سلب تابعیت از روحانی مجاهد و نستوه و مردمی بحرین، شیخ عیسی قاسم زده و ددمنشی خود را بیش از پپیش به اثبات رسانده است.

 

وی ابراز داشت: این مؤمن مجاهد و روحانی خستگی ناپذیر در مقابل سفاکی و ددمنشی آل خلیفه ایستادگی و مقاومت کرده و مستبد بودن آل خلیفه را افشا نموده و آنها را رسوا کرده است. آل خلیفه بداند که اگر گوش به دهان اربابان جائر و صهیونیستی خود دارد، جوانان مؤمن و انقلابی بحرین نیز گوش به فرمان مرجع بحرینی خود هستند.

 

حجت الاسلام ریاضی تصریح کرد: جوانان گوش به فرمان مرجع بحرینی خود هستند تا در صورت امکان جواب دندان شکنی به این یاوه گوئی ها و ددمنشی های آل خلیفه بدهند و طومار آل خلیفه را که به مثابه تار عنکبوت است در آن واحد در هم بکوبند و ریشه ظلم و استبداد را از بحرین برکنند و درس بزرگی به اربابان آمریکائی و اسرائیلی آل خلیفه و آل سعود بدهند.

 

وی با بیان اینکه روز قدس و مسأله فلسطین در حقیقت مسأله اسلام است و نماد حمایت مسلمانان از بحرین، سوریه، یمن و عراق است، خاطرنشان کرد: امروز تمام جهان اسلام فلسطین است، امروز تمام جهان اسلام گرفتار ددمنشی و خود فروختگی برخی کشور های به اصطلاح مسلمان منطقه است که جز درد و رنج برای اسلام و مسلمانان به ارمغان نیاورده است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه حضور مسلمانان در سراسر جهان در روز جهانی قدس سبب حمایت از مردم فلسطین و مظلومان جهان می شود، تصریح کرد: امروز بیش از پیش حضور گسترده مردم در راهپیمایی احساس می شود و این حضور دفاع از مظلوم و انزجار از رژیم صهیونیستی است.

 

وی تصریح کرد: تمامی مسلمین در سراسر جهان همت کنند روز قدس امسال بیش از سال‌های گذشته با شکوه‌تر برگزار شود و جهت‌گیری شعارهای آنها علیه صهیونیست‌ها و حامیان صهیونیست‌ها و همچنین در جهت وحدت جامعه اسلامی و استحکام برادری در بین گروه‌ها و اقشار جامعه اسلامی باشد./854/302/ب2

ارسال نظرات