۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۴۳۵۲۰۲

دعوت حوزه علمیه خراسان از مردم برای حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس

حوزه علميه خراسان با صدور بيانيه‌اي از عموم ملت شهید پرور به ویژه روحانیت معظم دعوت كرد تا با حضور گسترده و يكپارچه در راهپیمایی عظیم روز قدس، بار دیگر با آرمان های امام راحل رحمت الله علیه، شهدای عزیز و مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی بیعت کنند.
پوستر بیانیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حوزه علميه خراسان با صدور بيانيه‌اي از عموم ملت شهید پرور به ویژه روحانیت معظم دعوت كرد تا با حضور گسترده و يكپارچه در راهپیمایی عظیم روز قدس، بار دیگر با آرمان های امام راحل رحمت الله علیه، شهدای عزیز و مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی بیعت کنند.


متن بیانیه به این شرح است:


 باسمه تعالی


بر همه ملت ها و دولت ها واجب است مسأله فلسطین را در اولویت مسائل خود قرار دهند. مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی


نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روزجهانی قدس که تجلی انوار تابناک اندیشه امام خمینی رحمت الله علیه می باشد، اینک به فرصتی نوید بخش برای گفتمان عمومی مسلمانان و اتفاق نظر آنها بر سر آرمان های فلسطین و حذف صهیونیست از جغرافیای فکری و سیاسی جهان تبدیل گشته است.


در این روز امت مسلمان و روزه دار در اقصی نقاط جهان با حضور حماسی و وحدت بخش خود در راهپیمایی روز جهانی قدس پیام انسجام و اتحاد خود را به گوش جهانیان می رسانند و اقتدار اسلام و متابعت از حکم ولی امر مسلمین را به نمایش می گذارند. همین انسجام و همدلی است که رهبر معظم انقلاب حفظه الله تعالی روز قدس را تعیین‌کننده سرنوشت مردم فلسطین می دانند.


موج اسلام خواهی و اسلام گرایی در سراسر جهان که بر گرفته از شعاع نورانی و نافذ انقلاب اسلامی ایران است، با سرعت وصف ناپذیری در حال گسترش است و این حرکت جهانی روز به روز عرصه را بر مستکبران و معاندان اسلام عزیز تنگ تر می نماید تا جایی که اشغالگران صهیونیست که روزی اندیشه تصرف از نیل تا فرات را در سر می‌پروراندند، اینک با حصار های آهنینی که به دور خود کشیده اند، برای حفظ موجودیت خود و پیشگیری از اضمحلال حکومت پوشالی شان، دست و پا می زنند.

 

آنچه این تغییر بنیادین را در روند انتفاضه فلسطین رقم زد، مجاهدت و شهادت طلبی جوانان پرشور فلسطینی در حفظ کیان و تمامیت ارضی فلسطین می باشد. تفکری که بی‌شک نشات گرفته از مجاهدت ها و جان فشانی های جوانان برومند انقلاب اسلامی ایران در طول سالهای جنگ تحمیلی و پس از آن می باشد.


در آستانه روز قدس رمضان 1437 هجری قمری بار دیگر با حضور هوشمندانه و دشمن شکن خود در راهپیمایی عظیم این روز، پیام وحدت و یک دلی را با شعار رهایی قدس از چنگال دژخیمان صهیونیست به سرتا سر عالم طنين‌انداز خواهیم کرد و این حمایت معنوی از مسلمانان فلسطین باعث خواهد شد تا علیرغم همه فشارها، انتفاضه با هدف سرنگوني رژيم اسرائيل به پیش رود.


حوزه علمیه خراسان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملت شریف ایران از عموم ملت شهید پرور به ویژه روحانیت معظم دعوت می کند در راستاي وظيفه اسلامي و انقلابي خود، با حضور گسترده و يكپارچه در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت نموده و بار دیگر با آرمان های امام راحل رحمت الله علیه، شهدای عزیز و مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی بیعت نمایند./101/859/ب1

ارسال نظرات