۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۴۳۴۶۴۷
مدیر حوزه علمیه خاتم الانبیا اهواز خبر داد؛

عدم پذیرش طلبه در سال تحصیلی جدید

مدیر حوزه علمیه خاتم الانبیا اهواز با اشاره به اشتغال بیش از 70% طلاب این مدرسه به امر تبلیغ در سال جاری گفت: در سال تحصیلی جدید این حوزه پذیرش طلبه نخواهد داشت.
تحصيل طلبه

حجت الاسلام سید حسین مراد پور، مدیر حوزه علمیه خاتم الانبیاء اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تأکید بر رشد نیم نمره ای میانگین معدل تحصیلی سال گذشته طلاب مدرسه ابراز داشت: طلاب این حوزه در سال تحصیلی گذشته بیش از 60 عنوان مقاله پژوهشی ارائه کردند.

 

حجت الاسلام مراد پور با بیان اینکه در سال جاری، بیش از 70 در صد طلاب حوزه علمیه خاتم الانبیا به امر تبلیغی در مدارس اشتغال دارند، گفت: 50 درصد این طلاب در مناطق محروم،همچون زرگان، ملاشیه، پردیس و عین دو به امر تبلیغ می پردازند.

 

مدیر حوزه علمیه خاتم الانبیاء اهواز با اشاره به عدم پذیرش طلبه در سال تحصیلی جدید گفت: طلابی که برای ثبت نام در سال جدید تحصیلی مراجعه کردند، از کیفیت مطلوب برخوردار نبودند.

 

این مقام مسؤول در پایان سخنان خود با تشکر از طلابی که در مساجد برای تربیت دانش آموزان فعالیت می کنند، تأکید کرد: در این زمینه باید برای دانش آموزان مقطع دبیرستان تلاش بیشتری در کمیت و کیفیت صورت بگیرد./9466/303/ب3

ارسال نظرات