۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۴۳۳۳۹۰
رییس اداره تبلیغات اسلامی هندیجان خبر داد؛

آمادگی بیش از ۲۰ مسجد برای احیای شب های قدر

رییس اداره تبلیغات اسلامی هندیجان با اشاره به برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در ساعت 22 امشب با سخنرانی روحانی اعزامی از قم به آمادگی مساجد این شهرستان برای استقبال از مردم در شب های قدر اشاره کرد.
شب قدر

حجت‌الاسلام سید حسن ساداتی، رییس اداره تبلیغات اسلامی هندیجان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به درپیش بودن ولادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: جشن میلاد دومین اختر تابناک ولایت امام حسن مجتبی(ع) در شهرستان با همکاری شورای هیأت های مذهبی آماده برگزاری است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی هندیجان با دعوت عموم مردم برای حضور در این مراسم، تصریح کرد: این جشن ساعت 22 امشب از سوی شورای هیأت های مذهبی در سالن مرحوم شیخ علی حیاتی شهرستان و با سخنرانی مبلغ اعزامی از قم، حجت‌الاسلام سید معراج موسوی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام ساداتی برگزاری مسابقه های فرهنگی و دینی همراه با اهداء جوایز، برپایی ایستگاه‌های صلواتی میان هیأت های ‌مذهبی و برگزاری برنامه‌های قرآنی را از مهم‌ترین برنامه‌های تهیه شده برای برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) برشمرد و خاطرنشان کرد: مساجد و هیأت های مذهبی شهرستان آمادگی برگزاری مراسم معنوی شب قدر را دارا هستند.

 

این مقام مسؤول در ادامه سخنان خود با اشاره به شب های قدر اظهار داشت: به منظور بهره‌گیری عموم مردم از فیوضات ماه مبارک رمضان به ویژه شب های قدر بیش از ۲۰ مسجد شهرستان برای اجرای مراسم شب‌های قدر اعلام آمادگی کرده اند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود بخشش گناهان و عفو گناهکاران و مجرمان را از جمله ویژگی‌های شب قدر برشمرد و تصریح کرد: شب قدر، شب ولایت الهی و اولیای او و در چنین شبی سرنوشت همه انسان ها تقدیر و فرشتگان رحمت الهی هبوط کرده و به حجت الهی و به تبع ایشان به سایر مؤمنان سلام می‌کنند./9456/303/ب2

ارسال نظرات