۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۴۳۳۳۲۸
در سال تحصیلی جدید صورت می‌گیرد؛

پذیرش ۲۰ طلبه در مدرسه علمیه امام باقر شوش

مدیر مدرسه امام باقر(ع) شوش با اشاره به برنامه های درنظر گرفته شده برای طلبه های مدرسه از پذیرش 20 طلبه در سال تحصیلی جدید خبر داد.
حوزه علمیه مراغه

حجت الاسلام عبدالحسین چنانی، مدیر مدرسه امام باقر(ع) شوش، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره تربیت اخلاقی ماه رمضان در این ماه مبارک اظهار داشت: این دوره یک هفته ای برای طلبه های پایه اول و دوم در مدرسه برگزار شد.

 

مدیر مدرسه امام باقر(ع) شوش با بیان اینکه مدرسان این دوره اساتید مدرسه و در آن افزون بر مباحث اخلاقی، مطالب قرآنی بیان شده است، افزود: مباحث تفسیر موضوعی قرآن، تجوید و روانخوانی، هویت طلبگی و تلاوت شبانه مجلسی قرآن کریم از محور اهم فعالیت های این دوره است.

 

حجت الاسلام چنانی در ادامه با اشاره به ماه مبارک رمضان و اعزام طلبه های این مدرسه برای تبلیغ در مساجد شهری و روستایی خاطرنشان کرد: حدود 40 تا 50 طلبه به مناطق مختلف شهری و روستایی اعزام و درباره فضیلت ماه مبارک رمضان، سبک زندگی، ازدواج، ارتباطات با نوجوانان و والدین به سخنرانی تبلیغی می پردازند.

 

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود به تحصیل 170 طلبه در پایه های اول تا دهم مدرسه امام باقر(ع) و پذیرش 20 طلبه در سال تحصیلی جدید اشاره و تصریح کرد: هم اکنون مصاحبه از طلاب متقاضی در حال انجام و اولویت مدرسه در پذیرش دانش آموزان ممتاز و مسجدی است.

 

وی در پایان گفت: دارندگان مدرک سال دوم دبیرستان و دیپلم با داشتن معدل 16 به بالا ملاک این مدرسه برای جذب طلبه است و پذیرش نهایی پس از گذراندن آزمون، مصاحبه اولیه، تحقیقات و ممتاز و مسجدی بودن صورت می گیرد./303/9456/ب1

ارسال نظرات