۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۴۳۳۰۱۲
امیرآبادی در گفت وگو با رسا:

امور فرهنگی از اولویت های مجلس دهم خواهد بود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که امور فرهنگی از مباحث اصلی مجلس دهم خواهد بود، گفت: مجلس دهم قطعا حمایت خود را از فرهنگ اسلامی، قرآنی، ملی و دفاع مقدس خواهد داشت و از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.
احمد امیرآبادی فراهانی

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم و عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، تاکید کرد که مجلس دهم به مسائل فرهنگی توجه ویژه خواهد کرد.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با تلاش بسیار خوبی که در مجلس صورت گرفته 19 نفر از افراد شاخص و مؤثر عضو کمیسیون فرهنگی شدند و این نشان دهنده این است که امور فرهنگی از مباحث اصلی مجلس دهم در دوره چهار ساله خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: مجلس دهم قطعا حمایت خود را از فرهنگ اسلامی، قرآنی، ملی و دفاع مقدس خواهد داشت و از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

 

امیرآبادی فراهانی که در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت وگو می کرد، با بیان این که نمایشگاه نسبت به سال های گذشته در مکان گسترده تری برگزار شده است، گفت: فضای بسیار خوبی مهیا شده و در اختیار ناشران و مؤسسات فرهنگی قرار گرفته است.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزایش کیفیت را از دیگر موارد نمایشگاه قران و عترت امسال برشمرد و افزود: تنوع محصول نیز در این نمایشگاه بیشتر به چشم می خورد که این مسأله جای قدردانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم، تعاونی ناشران و مؤسسات فرهنگی دارد.

 

وی اظهار کرد: یکی از مسائلی که نمایشگاه ها به ویژه نمایشگاه قرآن و عترت نیاز دارد فراهم ساختن امکانی برای رفت و آمد مردم در شب های ماه مبارک رمضان به نمایشگاه است که این مهم نیز با همکاری سازمان اتوبوسرانی و شهرداری قم و با اعلام قبلی قابل حل است.

 

امیرآبادی فراهانی ادامه داد: اگر امکان ایاب و ذهاب مردم فراهم شود و رسانه ملی نیز در این راستا همکاری های لازم را داشته باشد، جمعیت مراجعه کننده به نمایشگاه به وضعیت مطلوبی خواهد رسید.

 

وی با بیان این که برای هر چه بهتر و باکیفیت تر برگزار شدن نمایشگاه ها دولت باید اقداماتی را انجام دهد، بیان داشت: البته ما نیز در مجلس کمک هایی را در این راستا انجام خواهیم داد. /907/ت302/ج

ارسال نظرات